theMarketer și ContentSpeed - O Integrare. 8 Soluții de Marketing Pentru Afacerea Ta
08 mai 2024 in Blog ContentSpeed - Sfaturi si stiri din eCommerceVești bune pentru toți comercianții ContentSpeed! theMarketer, tool-ul complet de eMail marketing, automatizări și programe de loialitate este acum integrat cu platforma noastră.
Asta înseamnă că magazinele online își pot optimiza procesele de marketing și resursele și pot crește Customer Lifetime Value folosind o singură aplicație, respectiv o singură integrare.
Cum ajută theMarketer magazinele online?
● Crește livrabilitatea campaniilor și rata de conversie folosind recomandări de produse personalizate bazate pe inteligență artificială.
● Ajunge cu success la audiențe definite cu precizie prin nenumărate posibilități de segmentare și etichetare a contactelor.
● Economisește timp valoros prin crearea simplă și rapidă de campanii și serii de campanii automate (serii de bun venit, e-mailuri de coș abandonat, cross-sell, etc.).
● Contribuie la luarea deciziilor pe baza Analizelor RFM, a benchmarkurilor și a raportării avansate.
● Ajută la creșterea retenției clienților, a frecvenței de cumpărare și a vânzărilor.
Ce funcționalități sunt disponibile în theMarketer?
1. Newslettere 100% Personalizate
Prin intermediul acestora, magazinele online pot trimite recomandări de produse irezistibile fiecărui client, la momentul potrivit.
Mai mult, campaniile de newsletter includ numeroase funcționalități care cresc eficiența campaniilor și ușurința realizării acestora:
- 700+ de template-uri potrivite oricărei industrii sau eveniment;
- Crearea de segmente precise, bazate pe acțiunile și istoricul de cumpărături al utilizatorilor, precum și tags și filtre personalizate;
- Transparență 100% referitor la contactele care alcătuiesc fiecare segment;
- Editor intuitiv drag-and-drop ce contribuie la realizarea de campanii care atrag toate privirile;
- Blocuri de conținut dinamic, pre-populate cu produsele magazinului tău;
- A/B Testing, posibilitatea retrimiterii automate a e-mailurilor nedeschise, determinarea automată a momentului optim de trimitere și multe altele!
2. Automatizări omnichannel
Magazinele online pot câștiga mai mult timp și își pot apropia clienții prin campanii automate de e-mail, SMS și notificări push. Fluxurile de automatizări se pot realiza pe baza a 40+ de template-uri disponibile în platformă sau folosind propriile reguli, pentru a atinge nivelul de simplitate sau complexitate dorit.
3. Formulare de abonare
theMarketer susține creșterea bazelor de abonați prin formulare personalizabile, care pot colecta diverse date, de la e-mail și număr de telefon, la gen, data nașterii sau alte informații specifice, totul în conformitate cu reglementările de protecție a datelor.
Indiferent dacă vorbim despre pop-up-uri animate de tip roata nororcului, răzuiește și câștigă, etc. sau despre formulare care se pot insera direct în paginile site-ului, (embedded forms), posibilitățile de editare sunt nelimitate, astfel încât acestea să se potrivească oricărui design.
4. Analiză RFM
Transmiterea de mesaje unor grupuri specifice de clienți, pe baza comportamentului, a valorii și a frecvenței achizițiilor devine o joacă de copii. Fiecare segment este identificat automat și include sfaturi de comunicare pentru a crește valoarea medie a comenzilor, loialitatea și Customer Lifetime Value.
Utilizatorii theMarketer eCommerce PRO beneficiază în plus de:
1. Program de loialitate
Comercianții își pot menține clienții interesați cu ajutorul beneficiilor atractive și a cadourilor aferente achizițiilor, recomandărilor și altor acțiuni de acest tip.
Programele de loialitate pot fi create pe baza mai multor niveluri cu beneficii și reduceri progresive pentru a încuraja clienții să cheltuiască mai mult pentru a atinge un nivel mai înalt.
2. Feedback și recenzii
Această funcționalitate permite colectarea opiniilor clienților pentru a lua decizii relevante și a îmbunătăți imaginea brandului.
Recenziile și conținutul generat de utilizatori pot fi apoi folosite pentru a crește credibilitatea afacerii și a stimula conversiile pe termen lung.
3. Program de referral
Clienții magazinelor online pot deveni promotorii brandului cu ajutorul programului de referral, care îi încurajează pe aceștia să recomande magazinul online și produsele acestuia celor din cercul lor de cunoștințe, în schimbul unor cadouri atractive.
4. Launcher pentru site
Cu ajutorul acestui launcher interactiv, magazinele online le pot oferi clienților lor o experiență complet personalizată în timp ce aceștia navighează pe site.
Launcherul poate fi folosit pentru a informa clienții despre bonusuri, puncte de loialitate, recomandări și multe altele, ceea ce face întreaga experiență 100% dinamică și captivantă.
De ce să alegi theMarketer?
- Acces instant la toate instrumentele de direct marketing (e-mail, SMS, notificări push), gestionarea audienței și automatizarea de care un magazin online are nevoie, totul cu o singură integrare.
- Cea mai bună livrabilitate de pe piață - Amazon și Sendgrid sunt furnizorii de servicii de e-mail ai theMarketer.
- Ușor de adaptat oricărei piețe - textele predefinite din platformă sunt disponibile în peste 50 de limbi, iar moneda folosită pentru afișarea prețurilor poate fi schimbată în mai puțin de 30 de secunde.
- O modalitate simplă de a maximiza vânzările și de a reduce costurile cu cel puțin 30% față de alte soluții disponibile pe piață.
- Sarcini mai simple, zi de zi - de la sutele de template-uri, texte predefinite și automatizări, până la sugestiile cu sfaturi practice, baza de cunoștințe extinsă și glosarul inclus, oricine poate deveni un expert în marketing în cel mai scurt timp.
Clienții care folosesc theMarketer au înregistrat la doar 3 luni de la implementare:
- Cu 95% mai puține campanii ajunse în Promotions
- O rată de deschidere cu până la 76% mai mare
- O rată de click aproape dublă
- Îmbunătățirea valorii medii a comenzilor cu 15-33%.
Este rândul tău. Încearcă theMarketer chiar acum!