Fonduri europene pentru ebusiness
04 mai 2015 in Blog ContentSpeed - Sfaturi si stiri din eCommerceUniunea Europeana aloca de ani buni fonduri europene cu un singur scop: dezvoltare. Targetul vizat: in mare parte, tineri antreprenori care au o viziune in linie cu politica comunitara, axata, preponderent, pe era digitala.
Dupa lungi discutii cu reprezentanti ai companiilor care au primit unda verde pentru a accesa astfel de fonduri am apreciat ca este oportun sa oferim cateva informatii care sa contribuie la realizarea unei strategii coerente de dezvoltare.
Verificarile, cea mai stringenta problema
Accesarea banilor europeni se realizeaza, bineinteles, in anumite limite. De cele mai multe ori, limita care creeaza probleme este cea legata de decontarea cheltuielor. Fiecare euro trebuie justificat cu documente si fiecare business trebuie, intr-un fel sau altul, sa isi atinga obiectivele de performanta.
Vezi aici cum se pot obtine fonduri europene de 200.000 de euro pentru magazin online
Parteneriate cu companiile care au un portofoliu solid
Un alt aspect deosebit de important se refera la identificarea acelor parteneri de afaceri care prezinta incredere si perspectiva si care au, in plus, o cifra de afaceri pertinenta, vechime in piata si experienta in dezvoltarea portofoliilor pentru clienti cu cifre de afaceri semnificative.
Business continuity
Conceptul de Business continuty ar trebui sa ne faca sa ne gandim de doua ori inainte sa luam o decizie cu privire la partenerul potrivit pentru afaceri. In cele mai multe cazuri este foarte important sa evitam cazurile in care partenerii de afaceri nu demonstreaza o apetenta deosebita pentru business si adaptabilitate ridicata pentru un mediu deosebit de dinamic.