Magister SmartCash
SmartCash Retail Management System de la Magister
Istoria celei mai populare platforme software de gestiune pentru retail începe în 1998 odată cu era expansiunii comerțului cu amănuntul în România. În prezent, ajunsă la versiunea cu numărul 15.0.0.7, platforma SmartCash Retail Management System este implementată în peste 7.200 de locații și numără o comunitate de peste 40.000 de utilizatori în toată țara.
SmartCash POS este aplicatia din pachetul software SmartCash Retail Management System responsabila cu efectuarea vanzarilor folosind imprimante fiscale sau case de marcat fiscale utilizate in acest regim. Programul asigura desfasurarea procesului de vanzare cu amanuntul in orice tip de magazin si include multiple interfete de vanzare specifice profilului magazinului respectiv.
Programul este proiectat sa opereze pe sisteme cu interfata touchscreen sau pe terminale dotate cu tastatura si display clasic. Lansata pe piata in anul 2003, aplicatia a fost proiectata de la bun inceput pentru operare facila prin intermediul ecranelor senzitive. De-a lungul anilor de dezvoltare continua aplicatia a fost integrata cu multiple echipamente fiscale, ingloband functii de vanzare, fidelizare si control al numerarului.
Programul SmartCash POS poate opera in mai multe regimuri de lucru, functionarea cea mai avansata si mai raspandita fiind in modul online, conectat direct la baza de date a magazinului. In acest mod sistemele dotate cu SmartCash POS tranzactioneaza in timp real stocul magazinului.
Nevoia de securitate tranzactionala si de control absolut al vanzarilor, efectuate la o cadenta ridicata, a dus la implementarea de mecanisme avansate de double-buffering. Acestea permit reluarea activitatii de vanzare prin sistemul POS in orice conditii de intrerupere, fara pierderea de tranzactii, garantand interitatea datelor salvate in orice conditii.