*Produs disponibil doar pentru abonamentele Platinum si Diamond
Pret fara TVA
Acum poti tine legatura cu clientii tai mult mai rapid si simplu cu ajutorul Aplicatiei de Sesizari.
Pagina de sesizari se afla in contul clientului, iar acesta trebuie sa fie autentificat pentru a trimite o sesizare. Pentru o mai buna gestionare platforma dispune de 6 tipuri de formulare:
Pentru fiecare formular exista campuri comune, dar si campuri specifice unui anumit formular, astfel incat clientul sa poata descrie cat mai bine sesizarea pe care doreste sa o transmita.
Toate sesizarile clientilor se pot vizualiza din meniul de Clienti/Comenzi > Sesizari. Acestea se pot filtra dupa un anumit formular, astfel incat sa le poti grupa si vizualiza mult mai rapid. In plus, de aici se poate schimba statusul sesizarii, in functie de tipul ales, existand posibilitatea vizualizarii istoricului fiecarui client.
Atunci cand se schimba statusul unui client, se pot adauga comentarii si se poate alege daca se trimite e-mail clientului care a facut sesizarea.
Avantaje:
Gestionare rapida | Sesizari |
Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.