Blog. Sfaturi si stiri din eCommerce

5 pasi pentru a incepe cu dreptul experienta de proaspat posesor al unui magazin online

13 October 2015
Distribuie pe Share Facebook Share Twitter Share Linkedin
5 pasi pentru a incepe cu dreptul experienta de proaspat posesor al unui magazin online
Ceea ce trebuie sa intelegi este ca, la fel ca si in comertul traditional, trebuie sa te adaptezi mediului de comunicare, sa identifici insight-uri si sa te diferentiezi de competitie.

Prezenta business-ului tau in mediul online este o conditie necesara, dar nu si suficienta. Vorbim despre un canal media in care competitia este foarte numeroasa, iar majoritatea segmentelor de piata sunt deja acoperite.

Ce este de facut? Renunti la business si il treci la lista de “n-a fost sa fie”? NU!

Ceea ce trebuie sa intelegi este ca, la fel ca si in comertul traditional, trebuie sa te adaptezi mediului de comunicare, sa identifici insight-uri si sa te diferentiezi de competitie.

Iata 5 pasi pentru a incepe cu dreptul experienta de proaspat posesor al unui magazin online. 

1. Importarea corecta a produsului pe platforma

In cazul in care lucrezi cu furnizori, odata alesi, acestia trebuie sa trimita o lista cu specificatiile produselor pentru ca platforma sa preia automat toate datele: cod produs, denumire, descriere, pret/cost, imagini.

Un alt aspect foarte important il reprezinta codurile produselor care au mai multe variante (de culoare, marimi, etc.) Acestea trebuie specificate de catre furnizor pentru a se putea tine evidenta exacta a stocurilor.

Odata puse la punct aceste detalii, produsele se urca pe platforma.

2. Adapteaza-ti comunicarea in functie de publicul tinta.

Odata ce stii ce produs vrei sa comercializezi, imediat trebuie sa te gandesti la publicul tinta. Scopul fiecarei afaceri este de a face bani, iar pentru asta ai nevoie de un public fidel, vorba lui Pareto “80% din vanzari sunt facute de 20% clienti”. Cum fidelizezi publicul? Incepi sa-l cunosti, sa-l intelegi si sa vorbesti pe limba lui. 

Sfaturi utile pentru descrierea produselor: Accentul trebuie pus pe “caracteristici vs. beneficii”, (produsul prezinta X care iti ofera senzatia Y) si pe evitarea superlativului nejustificat.

3. Ai grija la imagine.

Investeste in content original! Vei avea nevoie de artwork, bannere si un layout care sa atraga atentia clientului in mod pozitiv si sa-l faca sa rezoneze cu business-ul tau. Artwork-ul trebuie sa fie in concordanta cu produsele tale si sa creeze emotie. 

4. Orienteaza-te catre client.

Optimizeaza metodele de plata si metodele de livrare. Clientul trebuie sa beneficieze de o experienta placuta in ceea ce priveste sistemul de plati. Acesta este un punct cheie prin care te poti diferentia de competitie. 

5. Promotii, cupoane, discount-uri.

Sunt o tehnica buna pentru atragerea de noi clienti si pentru fidelizarea acestora. Trebuie realizata o strategie promotionala astfel incat clientul sa fie tentat sa revina. In acelasi timp putem vorbi si de word-of-mouth si publicity pe care genul acesta de strategie il poate genera.

Platforma ContentSpeed este organizata intr-un mod user-friendly pentru a-ti facilita accesul la optimizarile necesare unui magazin online de succes.

Ne gasesti si pe

Share TwitterShare LinkedInShare Google Plus

Aboneaza-te la newsletter!

Interesat de e-commerce?

Ti-ai deschis magazin pe platforma noastra sau ai deja unul? Aboneaza-te!

Ramai conectat!
Afla sfaturi si stiri din ecommerce.

Resurse

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Cream un magazin online complet functional intr-un minut.