Blog. Sfaturi si stiri din eCommerce

Teme Design ContentSpeed: Alegerea temei potrivite pentru business-ul tău

19 April 2019
Distribuie pe Share Facebook Share Twitter Share Linkedin
Teme Design ContentSpeed: Alegerea temei potrivite pentru business-ul tău

Teme Design ContentSpeed: Alegerea temei potrivite pentru business-ul tău


În comerțul online punem mare accent pe detalii, căutând mereu noi modalități de îmbunătățire a magazinului tău online. În 2018, una dintre modalitățile cele mai importante de îmbunătățire a fost design-ul - în special imaginile și temele utilizate în magazinul online.

Prin comparație, magazinele fizice au un avantaj semnificativ prin display-ul vitrinelor pentru a atrage clienții. În plus, clienții au ocazia să vizualizeze fizic produsele, să le atingă și să le testeze calitatea. Fiind greu să concurezi cu asta într-un magazin online, elementele vizuale contează foarte mult, acestea fiind primul impact în interacționarea cu clienții. Dacă vă străduiți să creați o experiență vizuală de impact pentru clienți, atunci gradul de interacțiune poate crește semnificativ și va contribui considerabil în decizia de cumpărare.


Ce să urmărești într-o temă de design:

Aspectul magazinului online contează la fel de mult ca și funcționalitatea sa, cu atât mai mult cu cât statisticile arată că 38% dintre oameni vor părăsi un site web dacă găsesc aspectul neatractiv sau dificil de navigat!

Deci, în acest caz, aspectul este totul în construirea traseului către coșul de cumpărături.


  • Homepage

Dezvoltarea unui magazin online începe, de cele mai multe ori, cu pagina de start, fiind prima pagină cu care clienții interacționează. Homepage-ul are un rol introductiv, de a prezenta brandul și nișa magazinului și de a îndruma clienții spre informațiile căutate cu link-uri din meniul principal către celelalte pagini înrudite.

Pentru captivarea atenției trebuie să ai câteva elemente de design cât mai bine puse la punct pentru un impact vizual puternic și anume:

-Un logo potrivit pentru afacerea ta, simplu, colorat și ușor de înțeles, fără prea multe elemente care nu au logică pentru ochiul consumatorului;

-Bannere cât mai persuasive, conținând poze sugestive și un mesaj bine gândit. Se pot adaugă până la 3 bannere Call to Action structurate într-un slider, fiind suficiente pentru evidențierea unei promoții. Tot aici puteți adăuga și un cronometru pe durata desfășurării campaniei.

-Ierarhia informațiilor - o tema de design trebuie să permită structurarea informației într-un mod cât mai clar și intuitiv. Ierarhia vizuală în site nu trebuie încărcată și ar trebui structurată astfel: header-ul și anume: logo, bara de căutare, secțiunea de cont și coșul în partea de sus a paginii, urmat de hero image cu CTA; bannere beneficii; produse; pseudo categorii - gruparea produselor similare sau care fac parte din aceiași campanie (sezon, tip, sărbătoare, adresabilitate), iar în partea de jos: footer-ul cu link-uri către informații relevante/importante în site.

O regulă importantă într-un site este aceea că pagina de start nu poate și nu trebuie să facă o notă discordantă în raport cu celelalte pagini ale site-ului. Toate trebuie să aibă elementele principale comune astfel încât, la navigarea de pe o pagină pe altă, de la o secțiune la alta, user-ul să nu se simtă înstrăinat sau rătăcit și să reușească să se orienteze ușor în a găsi subiectul sau informația care i-a stârnit interesul.


  • Imagini de înaltă calitate

Pozele și video-urile de calitate - în special pentru produse - reprezintă o parte extrem de importantă a unei teme de design. Imaginile vor ajuta clienții să decidă dacă doresc să achiziționeze un produs. Deoarece nu pot vedea și analiza produsul fizic, fotografiile reprezintă singura experiență reală pe care un client o va avea cu produsul înainte de a efectua o achiziție, deci este esențial ca imaginile să fie de înaltă calitate, clare și poziționate atractiv.

Echilibrarea proporțiilor în ceea ce privește calitatea și cantitatea materialelor foto pentru produse este o luptă cu care se confruntă majoritatea afacerilor online, în special pentru dispozitivele mobile. De exemplu, din 50 de comercianți online, aproximativ 25% oferă o singură fotografie pentru fiecare produs și nu au o caracteristică interactivă, cum ar fi zoom-ul imaginii.


Iată câteva lucruri pe care trebuie să le iei în considerare atunci când este vorba de alegerea temelor de design pentru prezentarea imaginilor și a videoclipurilor în magazinul vostru de comerț electronic:

  • Tema permite utilizarea GIF-uri și/sau clipuri video-uri pentru promovarea produselor?

  • Există un loc pentru imagini promoționale special adaptate la produsele dorite pentru promovare?

  • Puteți să creați pagini de promoții pe care să le promovați?

  • Puteți crea galerii foto pentru a evidenția caracteristicile produsului?

  • Tema oferă o funcție de zoom pentru fotografii?


  • Experiența pe dispozitivele mobile

Procentul celor care utilizează acum telefoanele mobile pentru a face cumpărături este mai mare decât cei care folosesc computerele pentru a plasa o comandă online. Astfel că nevoia pentru o tema responsive este palpabilă deoarece această temă este concepută special pentru a adapta conținutul paginilor pentru dispozitivele mobile, oferind o experiență excelentă pe mobil.



Iată câteva aspecte de luat în considerare atunci când este vorba de alegerea unei teme prietenoasă pentru mobil:

  • Experiența coșului de cumpărături este fără probleme și ușor de utilizat pe telefon?

  • Navigarea pe site este clară pe telefonul mobil?

  • Cum arată imaginile pe dispozitivele mobile?

  • Butoanele sunt mari și ușor de utilizat?

  • Viteza de încărcare este rapidă?


  • Design intuitiv

O temă potrivită ar trebui să ghideze ușor clienții către produsele pe care le doresc și prin procesul de cumpărare.


Conținutul nestructurat al unui magazin va îngreuna navigarea și procesul de cumpărare, acesta fiind un aspect extrem de important ce nu trebuie neglijat. Site-ul vostru online ar trebui să fie bine structurat, paginile de conținut ar trebui să fie clare, iar clienții ar trebui să poată obține cu ușurință informațiile de care au nevoie pentru a achiziționa de la tine!


Iată câteva lucruri de luat în considerare atunci când vine vorba de opțiunile de navigare vizuală într-o tema:

  • Puteți include link-uri către alte pagini din site-ul vostru?

  • Informația este organizată într-un mod elegant și intuitiv?

  • Tema facilitează găsirea butoanelor cheie de acțiune? (cum ar fi "adăugați în coș" etc).

  • Este o temă compatibilă cu browserul, cu dispozitivele mobile și SEO-friendly?


  • Formular comandă

Este important să oferiți clienților o experiență de plasare a comenzii ușor de finalizat. În cazul în care procesul vostru de finalizare a comenzii nu este intuitiv, simplu și sigur e posibil să pierdeți cu ușurință mai mult de jumătate din clienți, iar acest lucru poate contribui semnificativ în volumul de vânzări pe care îl înregistrați.


Funcționalitatea este cheia pentru un proces de finalizare a comenzii. Acesta poate include:     

  • Pagina de coș simplificată, într-un singur pas sau în doi pași

  • Denumirile produselor adăugate în coș: nume complet, poza, iar dacă produsul are mai multe variante sa se afișeze cea aleasa de către client

  • Defalcările clare ale costurilor

  • Calculele de transport în timp real

  • Procesul de check-out ușor, rapid și sigur

  • Butoanele de finalizare a comenzii evidențiate

  • Timpii de expediere, produsele și termenele afișate în locuri ușor accesibile


Alegerea unei teme potrivite pentru magazinul online poate părea o provocare, însă cu ajutorul temelor ContentSpeed veți găsi varianta potrivită pentru afacerea voastră. Îți oferim zeci de teme de design special gândite pentru diferite game de produse. Toate temele sunt responsive și optimizate conform cerințelor Google, ținând cont de cele mai recente tendințe UX și UI. În plus, ai un configurator avansat pentru a personaliza orice element special pentru magazinul tău online.


Tema Grafica PRO - Lider

Este special gandita pentru magazinele care au foarte multe produse de oferit. Se muleaza foarte bine pe IT&C, Obiecte de uz casnic si multe alte domenii, trebuie doar sa lasi imaginatia sa curga.

Ofera o navigare extrem de usoara si intuitiva pentru ca este optimizata pe baza ultimelor tendinte in materie de experienta si navigare a utilizatorlui. Dar pentru a te convinge ca merita sa alegi acesta tema, te invitam sa o descoperi.

Descoperă tema, printr-un singur click aici.


Tema grafica Value - Lifestyle

LifeStyle se remarcă printr-un design intuitiv și flexibil, oferind opțiuni nelimitate de culoare și font. Potrivită pentru orice magazin de modă, accesorii, și nu numai, această tema oferă funcționalități multiple și la îndemână. Construiește-ți magazinul online mult visat cu o tema de încredere și potrivită pentru o gama diversă de produse.

Descoperă tema, printr-un singur click aici.


Tema grafica value - BabyStore

Tema BabyStore este potrivita pentru magazinele specializate in vanzarea de produse pentru nou nascuti si copii, cum ar fi: produse alimentare, produse pentru ingrijire, jucarii, haine si accesorii. Tema are o paleta de culori calde ce simbolizeaza tineretea si ofera o stare de spirit pozitiva.

Descoperă tema, printr-un singur click aici.

Tema grafica value - Shoes Shop

Tema Shoes Shop este potrivită pentru magazinele online ce comercializează încălțăminte, genți, accesorii modă și alte articole din piele naturală. Design-ul responsive și culorile calde folosite oferă o navigare ușoară pe orice dispozitiv.

Descoperă tema, printr-un singur click aici.


Ne gasesti si pe

Share TwitterShare LinkedIn

Aboneaza-te la newsletter!

Interesat de e-commerce?

Aboneaza-te la newsletter pentru a afla ultimele stiri din domeniu.

Creste-ti Afacerea Online

Descarca GRATUIT
MegaGhidul eCommerce

Ramai conectat!
Afla sfaturi si stiri din ecommerce.

Resurse

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Cream un magazin online complet functional intr-un minut.