Gestiune Sesizari

    Acum poti tine legatura cu clientii tai mult mai rapid si simplu cu ajutorul Aplicatiei de Sesizari. 

    In pagina de sesizari exista un istoric al sesizarilor care sunt inregistrate de clientul autentificat si 6 tipuri de Formulare: Service, Retur Produse, Produs livrat gresit, Produs deteriorat, Livrare intarziata, Livrare incompleta. Pentru fiecare formular exista campuri comune, dar si campuri specifice unui anumit formular, astfel incat clientul sa poata descrie cat mai bine sesizarea pe care doreste sa o transmita.

    Tu, ca si Administrator al magazinului, poti vedea sesizarile clientilor in meniul de Clienti/Comenzi ? Sesizari. Se pot face si filtre dupa un anumit formular, astfel incat sa le poti gestiona mult mai rapid. In plus, de aici se poate schimba statusul sesizarii, in functie de tipul ales, existand posibilitatea vizualizarii istoricului fiecarui client. Atunci cand se schimba statusul unui client, se pot adauga comentarii si se poate alege daca se trimite e-mail clientului care a facut sesizarea.

    Vezi site

    #plata_recurenta

    1

    #plata_recurenta

    1

    Incearca gratuit platforma 14 zile.

    Creeaza acum un magazin online complet functional.

    Incearca platforma