Blog. Sfaturi si stiri din eCommerce

Black Friday 2016

9 November 2016
Distribuie pe Share Facebook Share Twitter Share Linkedin
articole

Sunteți un Start Up la inceput de drum, dar vă doriți sa vă surprindeți clienții într-un mod plăcut cu reduceri de Black Friday?

Știm cu toții că luna Noiembrie, cea dedicată campaniilor de Black Friday este întotdeauna o ocazie bună pentru generarea unor venituri suplimentare. Deşi pregătirea pentru evenimentul Black Friday nu este uşoară, reprezintă un “must have” pentru orice retailer care doreşte să-şi crească substanţial vânzările în această perioadă şi să obţină un avantaj competitiv. 

Pentru a vă veni în ajutor, Echipa ContentSpeed v-a pregătit un pachet de servicii complete, menit să vă ajute să va optimizați setările magazinului online, astfel încât rezultatul să fie unul avantajos atât pentru dumneavostră, cât şi pentru clienţi. 

Beneficiile Pachetului START UP BLACK FRIDAY 2016

Landing page de promoţii unic în perioada Black Friday 

Atunci când vizitatorii intră pe site-ul dumneavostră, primul impact vizual este cel cu pagina de landing sau home page-ul. Design-ul acestei pagini trebuie să fie customizat, astfel încât să afişeze listele de produse pe care doriţi să le promovaţi. Posibilitatea de a modifica imaginile, fundalul, culorile, precum şi listele de produse sau ordinea în care acestea se afişează va aduce un plus site-ului dumneavoastră, conducând către rezultate mai bune. Mai mult decât atât, atunci când anumite produse dispar din stoc, dumneavoastră vă veţi putea adapta rapid şi veţi putea promova altele noi.

Template de Newsletter*

Link-urile din Newsletter trebuie să îndrume clienţii spre pagina care îi interesează de pe site-ul dumneavoastra, atfel să nu se mai piarda timp pentru a filtra produsele. Prin această acţiune se urmăreşte obţinerea rezultatului scontat - cât mai multe vânzări, având în vedere şi timpul petrecut de clienţi pe site pentru a caută produsele preferate. 

3 Bannere promotionale

O importanță deosebită trebuie acordată impactului pe care îl au banner-ele asupra deciziei de cumpărare a consumatorilor. De aceea, echipa noastră de specialişti va stă la dispoziţie cu cele mai noi trend-uri în materie de design.

Pregătire din timp 

Pentru a va putea pregăti din timp această pagină se va putea modifica fără a fi afişată utilizatorilor. În plus, puteţi stabili din modulul de administrare intervalul de timp în care campania va fi vizibilă pe site. 

Ghid de recomandări

Vrem să avem certitudinea că totul va decurge conform planului, de aceea vă orferim si un ghid de recomandări pe care îl putea vizualiza la finalul acestui articol și care va garanta un Black Friday de succes. 

Optimizarea corectă a magazinul dumneavoastră poate avea un impact vizibil asupra vânzărilor din această perioada. Asiguraţi-vă că sunteţi pregătiţi să profitaţi de una dintre cele mai provocatoare perioade de shopping - Black Friday 2016 şi oferiţi-le clienţilor dumneavoastră cea mai bună experienţă online ! 

Pentru că şi noi susţinem spiritul Black Friday, acum pachetul promoţional de update si creaţie Black Friday este doar 269 € (preț redus de la 480 €).*

Profitaţi acum de ofertă, iar noi ne vom mobiliza rapid pentru a construi împreună o echipa care va aduce performanţă şi vânzări record de Black Friday 2016! 

*Termenul de executie a pachetului este de 7 zile lucratoare asa ca, pentru a te asigura ca totul va fi gata pana in data in care ai stabilit promotia de Black Friday, te rugăm sa achiziționezi pachetul din timp. Termenul de execuție începe de la data în care am primit toate detaliile necesare creației pachetului.

 **Generatorul de newsletter este un modul care trebuie achitat lunar daca doresti sa beneficiezi de el in continuare pentru promotii de Craciun, Valentine’s, Martisor, Paste, sau orice alta campanie iti doresti.

***Resursele retelei sunt limitate si va trebui sa va limitații la un trafic nu mai mare de 5 X traficul dumneavoastra zilnic (media traficului zilnic înregistrat în ultimele 6 săptămâni).


10 recomandari Content Speed pentru o campanie perfectă de Black Friday

1.Optimizează pagina de landing prin separarea produselor participante la promoţia de Black Friday de celalalte produse. 

2.Stocurile produselor trebuie din timp actualizate, astel încât în perioada promoţiei să nu existe foarte multe cazuri în care produsele rămân fără stoc. 

3.Asigura-te că ca ai activat sistemul de caching pentru a reduce numărul de operaţiuni executate din baza de date, astfel încât timpul de încărcare al paginii să fie minim.

4.Introducerea cuvintelor cheie precum “promoţie Black Friday” în titlu şi în H1, va avea un impact pozitiv în ceea ce priveşte indexarea site-ul de către motoarele de căutare şi implicit, atragerea mai multor vizitatori pe site-ul tău. 

5.Elimină pe cat posibil importurile de date in magazinul online pe perioada promotiei. În aceasta perioadă resursele serverului vor fi folosite la maximum pentru deservirea unui număr mare de vizitatori și executarea unor astfel de operațiuni complexe din modulul de administrare poate afecta negativ performanța.

6.Dimensiunea imaginilor nu trebuie să fie mai mare decât este necesară, deoarece atunci când traficul pe site-ul tău va creşte, viteză de reacţie a site-ului trebuie să fie în parametri normali. 

7.Oferă posibilitatea de a asigura transport gratuit pentru achiziţionarea produselor în valoare de o suma minimă, astfel clienţii vor prefera să cumpere mai multe produse din magazinul tau, în detrimentul plăţii transportului. 

8.Oferirea unor cadouri extra pentru cumpărături de o anumită suma sau oferirea reducerilor, reprezintă un plus care va îndemna consumatorii să-şi aleagă produsele preferate din magazinul tău.

9.O campanie de marketing bine structurată este o modalitate care va aduce mai mulţi vizitatori pe site şi implicit mai mulţi clienţi. 

10.Testează bine site-ul înainte de lansarea campaniei de Black Friday, deoarece în această perioada site-ul va fi supus unui trafic mult mai mare decât de obicei. Clienţii nu trebuie să aştepte foarte mult că pagina să se încarce. Ideal este că timpul de aşteptare pentru fiecare client să fie sub 4 secunde. 

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Creeaza acum un magazin online complet functional.

Incearca platforma

Ne gasesti si pe

Share TwitterShare LinkedInShare Google Plus

Aboneaza-te la newsletter!

Interesat de e-commerce?

Ti-ai deschis magazin pe platforma noastra sau ai deja unul? Aboneaza-te!

Ramai conectat!
Afla sfaturi si stiri din ecommerce.

Resurse

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Creeaza acum un magazin online complet functional.

Incearca platforma