Comertul de pe Mobil
20 noiembrie 2017 in Blog ContentSpeed - Sfaturi si stiri din eCommercePe masura ce userii devin din ce in ce mai familiarizati cu achizitiile de pe mobil, se creaza oportunitati interesante pentru specialistii de marketing online si administratorii de magazine care se ocupa cu optimizarea ratei de conversie pentru sporirea vanzarilor. Traficul de pe dispozitivele mobile devine atat de important incat este obligatoriu ca site-urile sa fie responsive (adaptate pentru toate interfetele mobile). Este important ca site-ul tau sa fie optimizat pentru dispozitivele mobile. De ce? Google penalizeaza magazinele care nu sunt optimizate pentru smartphone-uri sau tablete si acestea nu vor aparea in topul rezultatelor afisate in urma cautarilor. Insa, suntem de parere ca cel mai important este sa le oferi clientilor o experienta de navigare frumoasa si intuitiva. Toate temele de design puse la dispozitie de platforma ContentSpeed sunt adaptate pentru dispozitivele mobile, avand un design aerisit si intuitiv si in plus, viteza de incarcare a paginilor este foarte buna (Google Page Speed mediu 90/100). Aflati aici despre toate functionalitatile platformei noastre. Un alt motiv pentru care trebuie sa ai in vederea adaptarea platformei la dispozitivele mobile este faptul ca, in prezent, unul din zece dolari veniti din comertul electronic este cheltuit de pe un dispozitiv mobil, iar statistica este in crestere. Comertul de pe mobile este de asteptat sa ajunga la 25 miliarde de dolari in acest an, iar multe afaceri profita de acest lucru. Sa aruncam o privire peste unul dintre clientii ContentSpeed: Site-ul are un design responsive, cu principalele categorii in partea de sus, meniu vizibil de search si modalitate rapida de apelare. Utilizatorul este intampinat de un banner care ofera posibilitatea vizitatorului sa vada activitatea magazinului, fara ca acesta sa fie nevoit sa dea scroll. Produsele aflate la reducere sunt vizibile inca de pe prima pagina. Iata cateva strategii pentru buna functionare a site-ului tau pe varianta de mobile: Dezavantajul initial si destul de evident al unui magazin online este limitarea fizica (dimensiunea afisarii, lizibilitatea, semnalul audio). Din fericire, poti optimiza continutul de pe mobil pentru a oferi aceleasi materiale ca si site-ul tau original. Utilizarea etichetelor standard HTML5 pentru a include videoclipuri va creste probabilitatea ca un potential client sa poata vizualiza magazinul cu usurinta.
Comertul de pe mobil poate provoca fenomenul cumparaturilor impulsive, in special in perioadele de reduceri sau vacante, care poate fi atat o experienta pozitiva cat si una negativa. Prin urmare, este bine sa planifici si sa implementezi o strategie de reduceri si oferte exclusive pentru vizitatorii de pe mobil, stimulandu-i sa cumpere sau sa salveze produsul pentru mai tarziu, pe desktop-ul propriu. Platforma noastra iti permite sa adaugi un numar nelimitat de reduceri, sa afisezi produsele cele mai cautate sau cele mai vandute pe prima pagina pentru a evidentia, spre exemplu, stocul limitat al produselor tale. Faptul ca ofertele sunt afisate pe prima pagina si evidentiate, cumparatorilor de pe dispozitive mobile le va fi usor sa le acceseze, provocand astfel fenomenul "cumparaturilor impulsive" pentru ca aveai reduceri. Vezi aici exemplul unui client ContentSpeed.
- Optimizarea pentru tablete si alte dispozitive inteligente;
Cand o afacere incepe sa monitorizeze performanta in eCommerce, este esential sa se stabileasca campanii pentru fiecare canal si pentru fiecare dispozitiv folosit. Desi, tabletele sunt responsabile pentru mai multe cheltuieli per dispozitiv, smartphone-urile guverneaza domeniul eCommerce datorita practicalitatii lor in viata de zi cu zi. Oferind teme si modele adaptate atat pentru desktop cat si pentru utilizatorii de tablete si telefoane mobile, puteti crea o experienta mai rafinata si personalizata, din care sa rezulte rate de conversie mai mari. Toate temele de design puse la dispozitie de platforma ContentSpeed sunt disponibile pe toate versiunile de mobile.
- Dezvoltarea unei aplicatii;
Un site optimizat pentru dispozitive mobile poate opera, din punct de vedere tehnic, cu functionalitati care corespund functiilor unei aplicatii de mobil . Cu toate acestea, investitia in dezvoltarea de aplicatii va oferi clientilor tai o experienta unica. Mai mult decat atat, o aplicatie de mobil valideaza afacerea in fata consumatorilor, dar poate sa nu fie alegerea oportuna pentru orice business, mai ales in absenta unui buget corespunzator.
- Planificarea strategica a publicitatii pe mobil
Directionarea eforturilor de publicitate catre o piata pentru dispozitive mobile necesita o campanie de promovare atent planificata. O metoda des folosita este dezvoltarea unui continut pentru mobil pe care oamenii sa il impartaseasca cu ceilalti (astfel creandu-se in esenta, o forma de publicitate).
Iata cateva statistici referitoare la utilizarea dispozitivelor mobile:
In concluzie, observand cum utilizatorii aleg din ce in ce mai mult optiunea comertului de pe mobil, este important sa nu ignori aceasta nevoie. In caz contrar, exista riscul de a pierde o mare parte din potentialele v��nz��ri. Astfel, ContentSpeed te sfatuieste sa faci din achizitiile pe mobil o prioritate a business-ului tau.