Avantajele mediului online pentru retaileri
04 mai 2015 in Blog ContentSpeed - Sfaturi si stiri din eCommerceObiceiurile de consum se schimba. La fel si interfata folosita pentru a intelege profilul consumatorilor. Cele mai mari provocari pe care specialistii din retail trebuie sa le depaseasca includ segmentarea pietei si identificarea noului tip de consumator aflat intr-o continua transformare in functie de noile tehnologii si jobul pe care il are. Intr-o nebuloasa definita de conceptul de time management, mediul online pare a fi singura sansa pentru colectarea datelor, analiza obiceiurilor de consum si implementarea noilor canale de vanzari. In cadrul conferintei anuale dedicate evaluarii obiceiurilor de consum Andreas Weigend, director Social Data Lab in cadrul Stanford University, a explicat beneficiile mediului online in raport cu ceea ce numim "Big Data":
C"Big Data" a distrus conceptele analitice traditionale ca cel al segmentarii pietei. Astazi, companii ca Google, Facebook sau Amazon nu mai trebuie sa utilizeze segmentarea clientilor pentru ca au deja informatii detaliate cu privire la fiecare individ din reteaua lor. Folosind instrumentele pentru cunatificarea datelor implicite (clicuri), date explicite (profiluri de utilizator sau comentarii despre produse) si date despre profilul social al utilizatorului (retele, prietenii si conexiuni), acesti giganti online, isi inteleg consumatorii intr-o masura care ar fi fost de neimaginat cu doar cativa ani in urma.
Euromonitor International