Blog. Sfaturi si stiri din eCommerce

Black Friday 2014

4 May 2015
Distribuie pe Share Facebook Share Twitter Share Linkedin
Black Friday 2014

BlackFriday este fără doar și poate cel mai așteptat eveniment de shopping de peste an, aproape toți retailerii încercând să profite la maxim de această zi care le poate spori subtanțial încasările. Ieșind pe piață cu oferte și reduceri în general foarte bune, companiile se întrec în a seduce ochii și urechile cosumatorilor care de regulă se pregătesc din timp pentru marea vânătoare de bunuri și servicii din această perioadă.

Pe platforma ContentSpeed, BlackFriday a însemnat și înseamnă olimpiada comerțului electronic, un loc în care magazinele online pot să-și desfășoare eficient, rapid și fără probleme campaniile dedicate consumatorilor. Compania noastră și-a pregătit clienții temeinic pentru a nu întâmpina probleme pe durata campaniei de vânzări, resursele pentru administrarea magazinelor online fiind mult optimizate în raport cu o zi obișnuită, pentru a face față valului de vizitatori.

Astfel în 2013, BlackFriday a însemnat 2,66 comenzi pe minut, în doar 8 zile înregistrându-se vânzări de 2 mil. de EUR pe platforma ContentSpeed. Industriile cu cele mai multe încasări au fost din zona Electro IT, Fashion și Anvelope dar și produse din categoria Bricolaj sau Hobby-uri. București –Ilfov rămâne în continuare zona cu cea mai mare comandă medie – 71,2 EUR.

Principalele specificități ale pieței locale în 2013 ce pot constitui fără doar și poate oportunități demne de luat în seamnă pentru comerțul online sunt: Industria de Fashion și Electrocasnicele / electronicele funcționează de Black Friday foarte bine; Anvelopele de iarnă se vând cu succes deoarece începe să ningă și devin obligatorii; Nu se vând doar gamele vechi de produse ci și cele apărute recent; Unele campanii de Black Friday încep mai devreme decât data stabilită; Vizibilitatea ofertelor crește exponențial – traficul este de 20 de ori mai mare decât într-o zi normală.

Și pentru anul 2014, povestea continuă cu același entuziasm. Am început cu pregătirea serverelor care să facă față fluxului de vizitatori, am creat și planificat campanii de promovare targetată în social media și pe motoarele de căutare în așa fel încât clienții noștri să-și îmbunătățească vizibilitatea și să atingă vânzări fără precedent.

Radu Vîlceanu, CEO ContentSpeed estimează că: „Black Friday este o ocazie excelentă de care ar trebui să profite toți retailerii atât online cât și offline. Vânzările din această perioadă sunt de până la 10 ori mai mari decât într-o zi obișnuită. În această perioadă orice retailer online poate atrage un public nou care în mod normal n-ar cumpăra și n-ar fi în targetul de vânzări. Însă acum el poate fi captat cu oferte atractive, fidelizandu-l ulterior. În acest an și-au anunțat participarea peste 50 de magazine online. Estimăm că vânzările lor vor depăși 4 mil. EUR în cele 2 weekend-uri de Black Friday (21-23 și 28-30 Noiembrie 2014). Deja au rulat 2 campanii care au generat vânzări de peste 120.000 euro".

Ne gasesti si pe

Share TwitterShare LinkedInShare Google Plus

Aboneaza-te la newsletter!

Interesat de e-commerce?

Ti-ai deschis magazin pe platforma noastra sau ai deja unul? Aboneaza-te!

Ramai conectat!
Afla sfaturi si stiri din ecommerce.

Resurse

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Cream un magazin online complet functional intr-un minut.