Blog. Sfaturi si stiri din eCommerce

FAQ - Platforma ContentSpeed StartUp

3 November 2015
Distribuie pe Share Facebook Share Twitter Share Linkedin
FAQ - Platforma ContentSpeed StartUp

1. Gazduirea magazinului intra in costul lunar?
Gazduirea magazinului online este inclusa in costul lunar. Platforma ContentSpeed ofera Cloud Hosting.

2. Se poate muta gazduirea in alta parte?
In ceea ce priveste versiunea StartUp a platformei ContentSpeed, hosting-ul este inclus in abonamentul lunar si nu poate fi mutat.

3. In cazul in care am parteneri care lucreaza cu feed-uri, cat costa aceasta setare?
Nu exista costuri aditionale in cazul in care partenerii dumneavoastra lucreaza cu feed-uri. Tot ce trebuie sa faceti este sa transformati feed-ul in format .csv si sa il importati din modul admin. Pentru a salva fisiere in formatul .csv puteti sa folositi Microsoft Excel.

4. In pachetul magazinului online exista conturile retelelor de socializare (Facebook, etc)?
Da, puteti afisa butoanele de social media pe site, astfel incat fanii dumneavoastra sa va poata gasi usor.

5. In pachetul magazinului exista cont de mail?
Contul de mail nu este inclus in pachetul magazinului. Noi recomandam aplicatia Zoho, unde va puteti crea un cont gratuit.

6. Exista FTP separat de poze sau acestea se importa direct in magazin?
Pozele se importa direct din admin. Posibilitatea de import imagini se regaseste in partea de jos a paginii de import.

7. Care sunt modalitatile de actualizare/setare stoc si preturi de achizitie?
Se poate actualiza atat pretul de achizitie, cat si situatia stocurilor printr-un import de fisiere in modul admin.

8. Cum se seteaza stocul, numarul de bucati?
Stocul, respectiv numarul de bucati, se seteaza prin import de fisiere cu optiunea “disponibilitatea in stoc”. Acest lucru se realizeaza manual pentru fiecare produs in parte.

8. Putem seta stocuri pentru fiecare varianta de produs in parte?
Stocul poate fi separat pentru fiecare varianta de produs in parte. Vei putea seta stocul in functie de marime/dimensiune/culoare pentru fiecare produs

9. Exista newsletter care se poate trimite direct din magazin catre clienti si cum?
Aceasta optiune este disponibila. Va puteti crea propriul template de newsletter. Acesta va fi populat cu produsele dumneavoastra din site pe care vrei sa le scoateti in fata in perioada respectiva.In ceea ce priveste chestiunile tehnice, aveti nevoie de un abonament la un soft de comunicare in masa (NewsMan). Folosind acest tip de soft, noii abonati vor fi importati automat in contul dvs.

10. Cum gestionez stocul?
Stocurile se actualizeaza automat dupa ce comanda plasata a fost confirmata.

11. Care e diferenta intre abonamentele de StartUp?
Singura diferenta intre abonamentele de StartUp este numarul de produse pe care il aveti in site.

12. Ma poate ajuta cineva cu setarea contului?
Desigur. Va putem pune la dispozitie un specialist care sa faca configurarea magazinului online http://www.contentspeed.ro/servicii-suplimentare.

13. Cat de mult pot modifica designul magazinului?
In ceea ce priveste design-ul magazinului, va punem la dispozitie template-uri gratuite in modulul de administrare. Puteti selecta astfel un template specific nisei dumneavoastra. Toate layout-urile sunt responsive in conformitate cu cele mai recente cerinte de la Google. Puteti modifica culorile, LOGO-ul, fontul, efectele bannerelor, bannerele sau background-ul site-ului.

14. Ma pot muta pe domeniul meu sau raman pe magazinulmeu.websales.ro?
Dupa ce expira varianta DEMO a magazinului dumneavostra online este recomandat sa va mutati pe un domeniu propriu.

15. Aveti integrare cu curieri?
Momentan avem 6 curieri integrati si lista lor creste cu fiecare nou partener. Aveti nevoie doar de un contract cu un curier rapid, iar noi va punem la dispozitie 6 dintre cei mai buni curieri de pe piata.

16. Ce modalitati de plata pot avea?
Platforma noastra va pune la dispozitie 30 de modalitati de plata, astfel incat clientii dumneavostra sa aiba o experinta placuta in urma achizitiei.

17. Putem integra un feed de produse de la furnizori?
Integrarea feed-urilor este specifica fiecarui magazin online in parte. Acest serviciu nu este disponibil pentru versiunea StartUp. Integrarea feed-urilor poate fi facuta doar in versiunea Premium a platformei ContentSpeed.

18. Pot migra de la StartUp la Premium?
Cu siguranta! Puteti migra catre versiunea Premium sau chiar catre cea Enterprise in orice moment doriti.

19. Ce se intampla daca nu mai platesc?
In cazul in care nu platiti, dupa o perioada de gratie magazinul dumneavoastra va fi sters de pe server. Practic, nu va mai exista.

20. Trebuie sa vin la sediu pentru semnarea contractului?
Nu este nevoie sa va deplasati pana la sediu. Contractul este electronic si se regaste aici http://www.contentspeed.ro/startup/termeni-si-conditii. Nu este nevoie de semnatura dumneavoastra.

21.Cum pot achita abonamentul lunar?
Achitarea abonamentului lunar se poate realizat direct din Contul dumneavoastra de client.

22. Oferiti si servicii de marketing?
Desigur. Avem un departament de marketing online cu specialisti dedicati din mai multe domenii. Puteti achizitiona unul dintre pachetele special gandite pentru clientii de pe platforma StartUp de aici http://www.contentspeed.ro/servicii-marketing.

22. Daca am intrebari cui i le pot adresa?
Va rugam sa ne scrieti la adresa support@contentspeed.ro si un specialist din departamentul Suport Tehnic va va raspunde in cel mai scurt timp.


Testeaza ACUM platforma prin crearea unui magazin online

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Creeaza acum un magazin online complet functional.

Incearca platforma

Ne gasesti si pe

Share TwitterShare LinkedInShare Google Plus

Aboneaza-te la newsletter!

Interesat de e-commerce?

Ti-ai deschis magazin pe platforma noastra sau ai deja unul? Aboneaza-te!

Ramai conectat!
Afla sfaturi si stiri din ecommerce.

Resurse

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Creeaza acum un magazin online complet functional.

Incearca platforma