Care este solutia pentru vanzari pe timp de criza? Omnichannel!
In primavara lui 2020 multe magazine fizice au fost nevoite sa-si inchida locatiile pentru cateva luni. Magazinele care nu erau pregatite pentru eCommerce au avut scaderi masive in vanzari.
Tu esti pregatit pentru vanzari online?E timpul sa iti deschizi un magazin online si sa iti cresti numarul de clienti, lasandu-i sa cumpere de la tine prin orice canal!
De ce OmniChannel?
Tot mai multi cumparatori folosesc canale multiple pentru a finaliza achizitia. In functie de cat de bine satisfaci cererea si le oferi clientilor o experienta completa, te vei diferentia ca fiind un brand puternic. Scopul este sa creezi o legatura intre toate canalele de vanzare (fizice si virtuale), astfel incat clientul tau sa beneficieze de aceeasi experienta indiferent de canalul prin care alege sa interactioneze cu brandul tau.
Factorii de succes in eCommerce in perioadele de criza
Adoptarea rapida a digitalizarii + vanzarea produselor din nisele cautate
-> acestea au generat cresteri considerabile in vanzarile online in 2020
Campanii speciale ''in afara sezonului clasic de vanzari''
Crestera cotei de piata a unui magazin online prin metode sigure:
creativitate si o strategie bine pusa la punct
Pregatirea din timp a afacerii pentru a tine pasul cu tranzitia globala
a comertului din magazinele fizice catre eCommerce
Alegerea cu atentie a furnizorului de eCommerce, printr-o analiza detaliata
Comanda medie din online este cu 30% mai mare fata de bonul de la casa de marcat.
Magazinul online genereaza vanzari cat o locatie fizica de top.
Iar costurile unui site sunt sub 10% fata de investitia intr-o noua locatie.
In baza rezultatelor magazinului online, au extins numarul de magazine fizice.
Cu ajutorul magazinului online au marit vizitele in magazinul fizic.
Peste 30% din vanzarile online sunt cu ridicare din magazinele fizice - Click & Collect
Preturi si promotii specifice online. Insa 40% dintre clientii care vin sa ridice comanda, cumara si alte produse.
Solutii OmniChannel oferite de ContentSpeed
Click and Collect
Multi clienti se informeaza online dar prefera sa cumpere offline. Prin acest serviciu, clientii tai pot rezerva online produsele dorite, iar mai apoi sa le ridice din magazin, in functie de disponibilitatea lor. Integrat cu Google Maps pentru cea mai apropiata locatie.
Comanda Online
Ofera-le clientilor tai posibilitatea de a se bucura de aceleasi reduceri si surprize atat in magazinul tau online cat si in cel fizic. Experienta clientului tau trebuie sa fie unitara indiferent de canalul de vanzare.
Integrare Gestiune
Afiseaza disponibilitatea produselor din fiecare magazin fizic, cu stocurile actualizate in timp real. Softul tau de gestiune tip casa de marcat POS sau ERP poate comunica BIDIRECTIONAL cu Magazinul Online: stocuri, preturi si comenzi sau rezervari.
Avantaje Majore cu aplicatia de mobil Alegra MobileShop
In contextul actual al noilor tehnologii care modifica intr-un ritm alert comportamentul consumatorilor, un simplu magazin online nu-ti mai asigura avantajul competitiv de care ai nevoie.
De aceea, pentru a castiga sau a mentine pozitia de leader in domeniul tau de activitate, este necesar sa fii in permanenta conectat cu clientii tai, sa iti asiguri prezenta pe cat mai multe canale.
ContentSpeed a dezvoltat aplicatia de mobil dedicata eCommerce - Alegra MobileShop, atat pentru companiile B2C, cat si B2B.
DEMO si alte detalii aici: Alegra MobileShop B2C | Alegra MobileShop B2B
liderul solutiilor
ContentSpeed - liderul solutiilor eCommerce
Inca din 2003 am creat platforma de eCommerce ContentSpeed si ne-am hiperspecializat cu solutii tehnice specifice Companiilor de Distributie prin Portal B2B si ContentSpeed Premium dedicat Comertului Traditional B2C.
In special Retailerii cu magazine fizice apreciaza solutiile noastre pentru ca le punem la dispozitie toate instrumentele si serviciile necesare pentru deschiderea unui nou canal de vanzare online: design, training, dezvoltari custom pentru functionalitatile specifice, integrarea cu software de gestiune POS si ERP, a cardurilor de fidelitate si functionalitati avansate ca rezervarea produselor din magazinul online in cel mai apropiat punct de lucru fizic.
Si, cel mai important, oferim Servicii de Mentenanta si Garantie, Suport Tehnic,Consultanta si Dezvoltari Custom pentru a sprijini cresterea afacerii. Platforma ContentSpeed este o solutie stabila, scalabila, folosita de peste 1000 de companii mici, medii si mari.
Iti propunem o intalnire Online
Cu siguranta e important cand decizi sa investesti in online sa cunosti echipa cu care vei lucra. De aceea te invitam la noi la birou sau Online pentru a detalia nevoile proiectului vostru si un DEMO complet al solutiei potrivite.
Strada Magura Vulturului, nr 73, Sector 2, Bucuresti 021702
Daca nu poti veni la Bucuresti, ne ocupam noi de tot si ne vedem ONLINE
Vrei sa ne cunoastem?Incearca gratuit platforma 14 zile.
Cream un magazin online complet functional intr-un minut.