4 Sfaturi despre cum sa-ti cresti business-ul in 2018
15 ianuarie 2018 in Blog ContentSpeed - Sfaturi si stiri din eCommerce1) Seteaza-ti obiectivele pentru 2018
Care sunt obiectivele tale? Este important sa ai o imagine foarte clara asupra lor si sa ai o strategie bine definita pentru ca resursele tale sunt limitate. Un obiectiv ar putea fi cresterea vanzarilor sau atragerea de noi clienti, cresterea notorietatii brandului tau etc. Este foarte important sa constientizezi ca nu le poti face pe toate in aceeasi perioada. Seteazati-le pe cele mai importante si concentreaza-te asupra lor. Invatand sa-ti definesti obiectivele foarte clar, poti limita ce metode si ce instrumente vei folosi pentru atingerea scopurilor tale. Acest lucru este foarte important pentru ca te va ajuta sa economisesti timp si bani.
2) Cresterea angajamentului
Instrumentele de Marketing Digital au rasturnat complet etapele traditionale prin care un consumator trebuia sa treaca. Cand incepi sa folosesti instrumente precum newslettere, Facebook, LinkedIn, Twitter si Instagram vei interactiona cu oameni pe care deja ii cunosti. Acest nou concept este despre a ajunge la oamenii care iti cunosc brandul, si a-i lasa pe ei sa raspandeasca cunoscutilor vestile tale, un fel de ambasadori ai brandului.
Venind din partea cuiva care deja ti-a incercat produsul, si mai mult, acesta fiind o cunostinta, brandul tau capata mai multa incredere iar potentialii consumatori sunt mai dispusi sa cumpere de la tine.
3) Creeaza Call to Action-uri inteligente
In newslettere si in campaniile de Social Media Marketing. Studiile arata ca un singur buton de actiune (CTA), creste interactiunea cu 137%. Deci, avand aceasta informatie, incearca sa-ti pastrezi ofertele cu un singur Call To Action, doua cel mult, pentru a nu-ti confuza clientii cu prea multe oferte. De asemenea, incearca sa folosesti indemnuri al actiune precum: Comanda acum, Inregistreaza-te, Descarca ghidul etc. Daca le ceri cititorilor tai sa faca o actiune, trebuie sa faci asta cat timp inca le-ai captat atentia. De indata ce actiunea a fost facuta, aminteste-ti sa creezi un drum direct spre a face o conversie. Astfel, pastrand un traseu simplu, probabilitatea ca tu sa-ti atingi scopurile de vanzare sunt mai mari.
Sugestie- Foloseste butoane de actiune in newslettere. Acestea cresc interactiunea cu magazinul.
4) Email + Social Media = REZULTATE
Acum ca ai creat deja Call To Action-uri asa cum trebuie, siretlicul este sa-i implici pe ambasadorii brandului tau despre care vorbeam mai sus. Unele businessuri folosesc doar Email Marketingul iar altele doar Social Media Marketing. Studiile arata ca, folosind ambele instrumente de marketing vei aduce pe departe rezultate mai bune. Combinand Social Media si Email Marketingul va fi uimitor pentru ca vei atrage mai multi urmaritori si iti vei crea o reputatie online. De fapt, businessurile mici care combina email si Social tind sa primeasca cu 73% mai mult angajament din partea consumatorilor, 57% mai multi clienti si 39% mai multe recomandari conform studiului Constant Contact.