Aparitii media

Doina Vîlceanu (Contentspeed): De cele mai multe ori achiziția în magazinele fashion este una impulsivă

28 March 2016
Distribuie pe Share Facebook Share Facebook Share Linkedin
Doina Vîlceanu (Contentspeed): De cele mai multe ori achiziția în magazinele fashion este una impulsivă

Gpec - 2-Feb-16
Clientul fashion este putin diferit de cel clasic de e-commerce. De cele mai multe oriachizitia fashion este una de impuls. In 2015, peste 50% din achizitiilefashion au fost facute de pe dispozitivele mobile.

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Creeaza acum un magazin online complet functional.

Incearca platforma

Ne gasesti si pe

Share TwitterShare LinkedInShare Google Plus

Aboneaza-te la newsletter!

Interesat de e-commerce?

Ti-ai deschis magazin pe platforma noastra sau ai deja unul? Aboneaza-te!

Ramai conectat!
Afla sfaturi si stiri din ecommerce.

Resurse

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Creeaza acum un magazin online complet functional.

Incearca platforma