Internationalizarea in eCommerce

Ai ajuns la un nivel de business care necesita extindere pe alte piete pentru a putea avea cresteri? Solutia este sa vinzi online si in alte tari.

Iar ContentSpeed vine in ajutorul tau cu know-how si suport pentru extinderea ta internationala prin eCommerce.

Vezi magazinul DEMO pentru aceste limbi locale:

       

Oportunitati de vanzari catre mai multi clienti

Vine momentul cand piata locala ofera optiuni mici de crestere, iar solutia este sa ajungi pe pietele externe. Descopera noi clienti prin eCommerce pe pietele din alte tari!

Creste imaginea marcii tale pe mai multe piete

Printr-un magazin online international, vei avea control deplin asupra produselor, imaginii si pozitionarii afacerii tale in pietele alese. Asigura-ti clienti fideli care vor fi incantati sa te recomande. 

Platforma utilizata international

ContentSpeed te sprijina in extinderea ta internationala. Alege o platforma validata pe plan international si cu suport tehnic ce are experienta in lansarea de magazine externe.

Planificarea pentru lansarea internationala

Cand alegi sa deschizi un magazin online local, va fi necesar sa raspunzi acestor intrebari strategice relevante:

Exista cerere pentru produsele noastre in pietele pe care le vizam?

Care sunt top 3 competitori in pietele targetate?

Ce resurse pot aloca acestui proces de internationalizare (financiare, umane) etc.

Care e cea mai buna strategie de dezvoltare?

2 tipuri de magazine online

Te-ai hotarat sa te lansezi pe pietele externe prin eCommerce? Urmatorul pas este sa te decizi asupra tipului de magazin online dintre cele 2 optiuni:  

1. Un singur magazin cu mai multe limbi straine se pot fi schimbate din meniu.

2. Cate 1 site dedicat pentru fiecare tara si cu URL dedicat. Acest model are avantaje SEO majore si este recomandat pe termen lung.

ContentSpeed iti ofera solutii verificate pentru ambele tipuri de magazine online.

Cele 3 puncte cheie pentru magazinul online international

Cand alegi sa deschizi un magazin online local, va fi necesar sa rezolvi aceste puncte cheie:

1. Traducerea intregului catalog de produse in limba locala. Daca vizezi mai multe piete in acelasi timp poti incerca si doar cu un site in limba engleza pentru toate pietele insa varianta optima este traducerea site-ului in mai multe limbi. Daca nu vrei sa investi in magazine online separate, poti folosi un modul MultiLanguage de pe platforma ContentSpeed. 

2. Valuta locala. Cu siguranta va trebui sa oferi plata in valuta locala. Euro este utilizat pentru majoritatea tarilor din UE. Pentru a putea oferita aceasta optiune, vei avea nevoie de un modul Multilanguage cu optiunea de multicurrency.

3. Logistica si livrare. Acesta este un aspect ce trebuie rezolvat cu atentie inainte de intrarea pe o piata internationala.

Magazine internationale lansate pe platforma ContentSpeed

ContentSpeed are experienta in lansarea de site-uri internationale sau multi-language cu diferite modalitati de afisare:

1. Teilor - site-uri dedicate fiecarei tari: https://www.teilor.pl/ ; https://www.teilor.bg/  

2. Cellini - site global in limba engleza: https://www.cellinishop.com/ 

3. Bumbu Toys - cu optiune de limba engleza si romana https://www.bumbutoys.ro/ 

4. Merkur - cu optiune de limba romana si maghiara https://www.merkur.ro/ .

Parteneriatele ContentSpeed te sustin pe piata internationala

ContentSpeed iti ofera sustinere pentru lansarea pe piata globala prin oferirea de parteneriate cu furnizori globali.


Procesatorii de plati si furnizorii de livrari recomandati de ContentSpeed ofera aceste avantaje:

Integrare rapida in platforma ContentSpeed

Experienta solida a furnizorilor pe piata externa

Conditii avantajoase pentru serviciile de la parteneri

Integrare cu multipli curieri internationali

Procesatori de plati globali

Prin intermediul ContentSpeed ai acces la procesatori de plati cu acoperire internationala:


Provocarea maxima? Logistica si livrarile

Probabil una dintre cele mai spinoase bariere de intrare intr-o piata internationala. Poti folosi Posta Romana – insa vei avea un timp de livrare destul de indelungat. Nu prea poti sa fii competitive cu magazinele online locale care vor avea un termen de livrare mult mai scurt.

Sau poti sa faci contracte si integrari cu curierii locali – desigur foarte costisitor ca si costuri de implementare. Apoi mai exista provocarea cu retururile inevitabile. In cazul in care costul de retur va fi mult mai mare decat cel de livrare – cu siguranta iti va scadea rata de conversie in magazine.

Pentru a rezolva aceste situatii iti recomandam serviciile firmei partenere Coletaria.ro ce ofera solutii de livrare si expediere colete la punctele Pick-up.


Parteneriatul ContentSpeed si Coletaria.ro te sprijina pentru lansarea pe piata internationala

Prin parteneriatul dintre ContentSpeed si Coletaria.ro ai o optiune optima pentru rezolvarea problemelor de logistica si livrari.

Coletaria.ro este si o platforma logistica care ofera magazinelor online si solutia clasica de livrare a coletelor la domiciliu. E-shop-urile isi pot expedia coletele nu doar national, dar si international in urmatoarele tari : Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Cehia, Polonia, Austria, Germania, Elvetia, Liechtenstein, Slovenia, Croatia, Italia, Franta, Spania, Portugalia, Marea Britanie, Belgia, Olanda, Ukraina si in cel mai scurt timp U.E. 28 si Rusia. 

Beneficiile Coletăria.ro sunt: 

Puncte pick-up la preturi fara concurenta

Preturi mici home delivery in toata Europa + Ucraina

1 sistem, 1 Api, 1 AWB, 1 factura

Adresa de retur in toate tarile in care livram

Suport și tracking atât în limba expeditorului cât și în limba destinatarului.

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Cream un magazin online complet functional intr-un minut.

Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.

Nu sunt de acord