Relatia cu Clientii
Gestiune Sesizari
Acum poti tine legatura cu clientii tai mult mai rapid si simplu cu ajutorul Aplicatiei de Sesizari. Pagina de sesizari se afla in contul clientului, iar acesta trebuie sa fie...
Fidelizare Online prin fisier csv=Offline
Una dintre cele mai eficiente si extrem de folosite (inca) metode de fidelizare a clientilor sunt cardurile bonus sau de loializare. Sunt folosite de o gama variata de afaceri, de la cafenele sau...
Retururi
Aceasta functionalitate este disponibila incepand cu Abonamentul Platinum . Scopul acestui modul este de a avea posibilitatea de a gestiona retururile de la clienti. Returul...
Modul Sondaj NPS - Net Promoter Score
Net Promoter Score , sau mai pe scurt NPS este unul din cele mai folosite module post vanzare din eCommerce , fiind un instrument de management care poate fi utilizat pentru a masura gradul de...
Review Booster
Spune-le cum vrei "recenzii", "reviews" sau "testimoniale" - important e ca produsele din magazinul tau online sa aiba cat mai multe. Avantajele principale: Cresterea...