Blog. Sfaturi si stiri din eCommerce

Doina Vilceanu: In 2015, peste 50% din achizitiile fashion au fost facute de pe dispozitivele mobile.

5 February 2016
Distribuie pe Share Facebook Share Twitter Share Linkedin
Doina Vilceanu: In 2015, peste 50% din achizitiile fashion au fost facute de pe dispozitivele mobile.
Doina Vilceanu, Chief Marketing Officer @ ContentSpeed a participat la GPeC Summit Noiembrie 2015 atat in calitate de speaker, cat si in calitate de membru al juriului pentru Competitia Magazinelor Online GPeC 2015. Cu aceasta ocazie, Sabina Cornovac a realizat un interviu cu Doina pentru a afla despre noutatile platformei ContentSpeed, dar si despre sfaturi utile pentru posesorii de magazine online.

Vezi interviul video mai jos sau pe Youtube!
 
Nisa Fashion & Lifestyle este printre cele mai profitabile din eCommerce

Fashion-ul in eCommerce este foarte profitabil. Nisa este de mult timp pe un trend ascendent, iar vanzarile cresc de la an la an. De aceea multi antreprenori se orienteaza catre acest segment de piata. “Peste 50% dintre noile achizitii din portofoliul ContentSpeed din anul 2015 au fost magazine online pe zona de fashion si lifestyle”.
Ascensiunea in zona fashion este datorata in mare parte comportamentului consumatorului. “Clientul fashion este putin diferit de cel clasic de e-commerce. De cele mai multe ori achizitia fashion este una de impuls. Decizia de cumparare, comparativ cu alte segmente de piata, se ia mult mai rapid.” Fiind o achizitie de impuls este absolut normal ca mare parte a vanzarilor sa vina de pe device-urile cele mai folosite – cele de tip mobile. “Peste 50% din achizitiile fashion din 2015 au fost facute de pe dispozitivele mobile.” Este simplu, consumatorul are niste timp de pierdut, intra pe smartphone, vede ceva ce-i place, cumpara. 

 Accentul trebuie pus pe client!

Recomand in continuare ca magazinele sa puna accent pe client”. Clientul este pe primul loc. Stim, este o vorba de cand lumea si pamantul care pare un cliseu mai mare decat montajele in comediile romantice. Dar, daca nu cumva detii monopol pe o resursa, aceasta “vorba” nu numai ca functioneaza - este chiar obligatorie. Pentru a putea supravietui in orice piata trebuie ca accentul sa fie pus pe client. Totul, de la functionalitati pana la mesajele comunicarii trebuie sa fie personalizate in functie de client. In caz contrar, clientul alege competitia, iar eCommerce-ul fiind o piata emergenta – are de unde alege. “Din ce in ce mai multe magazine online bifeaza toate bunele practici din Raportul GPeC, un lucru foarte bun pentru industrie”.



Singurul eveniment dedicat in exclusivitate comertului electronic

GPeC este singurul eveniment in exclusivitate dedicat comertului electronic, iar evolutia de la an la an a evenimentului ajuta la cresterea pietei de e-commerce din Romania. Luptam impreuna cu voi! E o cruciada comuna si ne bucuram sa fim alaturi de voi.

ContentSpeed – solutii pentru orice tip de business!

Anul 2015 a fost un an foarte bun, in care platforma noastra s-a dezvoltat, oferind solutii pentru orice tip de business. “In 2015, ne-am concentrat pe partea tehnica la ContentSpeed, drept urmare am lansat versiunea 3.0. a platformei noastre de e-commerce.” Aceasta noua versiune este destinata StartUp-urilor si ofera multe posibilitati de particularizare, care pot fi folosite si de utilizatorii non-tehnici. 

Descopera platforma StartUp!

Cu o experienta de peste un deceniu in eCommerce, Doina Vilceanu coordoneaza departamentul de Marketing Online al companiei ContentSpeed. Cu o abordare de tip Cross-Channel, serviciile de promovare oferite clienților sunt foarte variate. Oferta de Marketing presupune campanii PPC, SEO, Copywritting & Content Marketing, Social Media sau campanii speciale de Lead Generation.

Interviul face parte din seria “Interviurile GPeC”, realizata cu scopul de a promova comertul online cu ajutorul partenerilor, speakerilor si prietenilor GPeC. Pentru a afla mai multe despre piata de eCommerce din Romania puteti accesa site-ul GPeC sau canalul acestora de Youtube.

Ne gasesti si pe

Share TwitterShare LinkedInShare Google Plus

Aboneaza-te la newsletter!

Interesat de e-commerce?

Ti-ai deschis magazin pe platforma noastra sau ai deja unul? Aboneaza-te!

Ramai conectat!
Afla sfaturi si stiri din ecommerce.

Resurse

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Cream un magazin online complet functional intr-un minut.