Doina Vilceanu, Chief Marketing Officer @ ContentSpeed a participat la GPeC Summit Noiembrie 2015 atat in calitate de speaker, cat si in calitate de membru al juriului pentru Competitia Magazinelor Online GPeC 2015. Cu aceasta ocazie, Sabina Cornovac a realizat un interviu cu Doina pentru a afla despre noutatile platformei ContentSpeed, dar si despre sfaturi utile pentru posesorii de magazine online.
Nisa Fashion & Lifestyle este printre cele mai profitabile din eCommerce
Fashion-ul in eCommerce este foarte profitabil. Nisa este de mult timp pe un trend ascendent, iar vanzarile cresc de la an la an. De aceea multi antreprenori se orienteaza catre acest segment de piata. ���Peste 50% dintre noile achizitii din portofoliul ContentSpeed din anul 2015 au fost magazine online pe zona de fashion si lifestyle���.
Ascensiunea in zona fashion este datorata in mare parte comportamentului consumatorului. ���"font-style: italic;">Clientul fashion este putin diferit de cel clasic de e-commerce. De cele mai multe ori achizitia fashion este una de impuls. Decizia de cumparare, comparativ cu alte segmente de piata, se ia mult mai rapid.��� Fiind o achizitie de impuls este absolut normal ca mare parte a vanzarilor sa vina de pe device-urile cele mai folosite ��� cele de tip mobile. �"font-style: italic;">Peste 50% din achizitiile fashion din 2015 au fost facute de pe dispozitivele mobile.��� Este simplu, consumatorul are niste timp de pierdut, intra pe smartphone, vede ceva ce-i place, cumpara.
Accentul trebuie pus pe client!
���Recomand in continuare ca magazinele sa puna accent pe client���. Clientul este pe primul loc. Stim, este o vorba de cand lumea si pamantul care pare un cliseu mai mare decat montajele in comediile romantice. Dar, daca nu cumva detii monopol pe o resursa, aceasta ���vorba��� nu numai ca functioneaza - este chiar obligatorie. Pentru a putea supravietui in orice piata trebuie ca accentul sa fie pus pe client. Totul, de la functionalitati pana la mesajele comunicarii trebuie sa fie personalizate in functie de client. In caz contrar, clientul alege competitia, iar eCommerce-ul fiind o piata emergenta ��� are de und"font-style: italic;">Din ce in ce mai multe magazine online bifeaza toate bunele practici din Raportul GPeC, un lucru foarte bun pentru industrie���.
Singurul eveniment dedicat in exclusivitate comertului electronic
���GPeC este singurul eveniment in exclusivitate dedicat comertului electronic, iar evolutia de la an la an a evenimentului ajuta la cresterea pietei de e-commerce din Romania. Luptam impreuna cu voi! E o cruciada comuna si ne bucuram sa fim alaturi de voi.���
ContentSpeed ��� solutii pentru orice tip de business!
Anul 2015 a fost un an foarte bun, in care platforma noastra s-a dezvoltat, oferind solutii pentru orice tip de business. ���In 2015, ne-am concentrat pe partea tehnica la ContentSpeed, drept urmare am lansat versiunea 3.0. a platformei noastre de e-commerce.��� Aceasta noua versiune este destinata StartUp-urilor si ofera multe posibilitati de particularizare, care pot fi folosite si de utilizatorii non-tehnici.
Cu o experienta de peste un deceniu in eCommerce, Doina Vilceanu coordoneaza departamentul de Marketing Online al companiei ContentSpeed. Cu o abordare de tip Cross-Channel, serviciile de promovare oferite clien��ilor sunt foarte variate. Oferta de Marketing presupune campanii PPC, SEO, Copywritting & Content Marketing, Social Media sau campanii speciale de Lead Generation.
Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.