Aparitii in presa

"Nu se pot genera milioane de euro din online daca nu avem un buget pe masura si o strategie" - Doina Vilceanu, ContentSpeed

2023 a fost un an de scădere pentru jucătorii din ecommerce, spune, la emisiunea PROFIT LIVE de la PROFIT NEWS TV, Doina Vîlceanu, Director Marketing ContentSpeed. Automatizarea proceselor și investițiile în fidelizarea clienților vor ajuta companiile să rămână...

„Domeniul de e-Commerce este foarte dinamic și nevoile clienților se schimbă constant” - Doina Vilceanu, ContentSpeed

Ecommerce-ul este unul dintre domeniile acelea care se schimbă încontinuu și care este chiar acolo în prima linie atunci când vine vorba de adoptarea noilor tehnologii. De la Inteligența Artificială aplicată în comerțul pe internet, la provocările care au loc în fiecare an de Black Friday, acest domeniu se adaptează constant pentru ca noi, consumatorii, să ne putem bucura de o experiență streamlined...

Doina Vîlceanu - Lecții pentru 2024 - Investițiile în tehnologie și serviciile de consultanță pentru implementarea lor sunt cheia succesului

Principala noastră preocupare a fost necesitatea de a continua să investim în tehnologie de ultimă generație – Headless, API, Vue.JS – în timp ce foarte multe companii aveau dificultăți financiare. Cifrele companiei reflectă evoluția întregii piețe de eCommerce, respectiv o scădere a creșterii. Însă proiectele noi și rezultatele noastre reflectă angajamentul pe care l-am avut și îl avem față de inovație și adaptare.


Retailerii clienti ContentSpeed pot accesa instrumentele de plată în rate de la fintech-ul Mokka

Suntem conştienţi de provocările curente şi, prin acest parteneriat, ne propunem să oferim o soluţie inovatoare: “Buy Now, Pay Later” (BNPL). Această opţiune nu numai că facilitează achiziţiile pentru consumatori, dar aduce şi un impuls semnificativ în ceea ce priveşte conversia pentru magazinele online.


ZF Digital Summit 2023. Despre transformarea digitală a României

Aplicaţiile de mobil, în general, sunt nişte instrumente fenomenale pentru businessurile medii şi mari. In momentul in care esti revanzator, nu vei sterge aplicatia de mobil deoarece acolo dai comenzi iar echipele de vanzari ale distribuitorilor vor avea un catalog online cu toate detaliile necesare. In momentul acela aplicatia de mobil B2B devine un SFA pentru agentii de vanzare si pentru interactiunea cu revanzatorii.


Doina Vîlceanu, CMO ContentSpeed la Profit.ro: Reașezarea pieței după ani de creștere spectaculoasă

"Tot ce înseamnă home & deco, decorațiuni, frigidere a picat ca și verticală. S-au mai întâmplat și alte fenomene care cumva au permis jucătorilor să rămână pe o linie de plutire și anume, creșterea de prețuri. Deci, veniturile au rămas comparabile cu ce se întâmplă în pandemie. În schimb, numărul de comenzi a scăzut. Evident că, în momentul în care au dispărut restricțiile, au crescut celelalte industrii, vorbim de fashion, self care, beauty, bijuterii etc.


Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Pentru orice afacere matură, online-ul poate aduce venituri similare cu cele din retailul fizic

Comerțul online a crescut accelerat în ultimii ani, mai ales după ce pandemia a convins tot mai mulți români să se îndrepte către site-urile de profil. Dar oportunitățile astfel create vin la pachet cu provocări pe măsură pentru companiile care vor să profite cât mai mult de beneficiile pe care le aduce zona de e-commerce. Am aflat mai multe detalii pe această temă de la Doina Vîlceanu, CMO ContentSpeed, platformă românească de eCommerce activă din anul 2003 în dezvoltarea de soluții software pentru afacerile online.

Doina Vîlceanu: "Farmaciile din platforma noastră au avut creşteri, în medie, de 1.700% a vânzărilor online"

"Avem jucători și cu creșteri de 2.500%. Atât au generat ei în pandemie, a fost singura verticală pe care am întâlnit-o până acum care ne-a spus închideţi-ne site-urile pentru că nu mai facem faţă comenzilor, peste weekend eram obligaţi să le închidem, ei nu mai puteau prelua, legistic nu puteau să facă faţă acestui număr de comenzi”, spune Doina Vîlceanu, Marketing Director la ContentSpeed, în cadrul evenimentului Health&Pharma Summit '23.



Analiza ContentSpeed pentru retail: Sincronizare online cu offline si comertul colaborativ prin Marketplace

Comerțul online este soluția pentru schimbarea radicală a comerțului tradițional. Sub 10% din tranzacții se întâmplă online. Într-un climat economic sub semnul întrebării, investițiile în e-commerce se dovedesc a fi cele mai profitabile. Companiile care abordează o strategie omnichannel și profită de fenomene ca showrooming și webrooming sunt cele care vor ieși câștigătoare.

Un marketplace colaborativ ar putea fi o strategie inovatoare pentru jucătorii din retail care doresc să își extindă prezența online și să capitalizeze oportunitățile pieței. Un aspect important de menționat se referă la investițiile pentru înființarea și administrarea unui marketplace, care pot fi împărțite între toți participanții, reducându-se povara financiară pentru fiecare în parte.

INTERVIU Doina Vîlceanu, CMO ContentSpeed - piata eCommerce din Romania

Doina Vîlceanu, director de marketing ContentSpeed, a vorbit într-un interviu #BusinessLeardersRO despre cum se prezintă piața comerţului electronic din România și ce produse se vând cel mai bine în online-ul românesc.

Netopia și ContentSpeed lansează o campanie pentru comercianții care vor să treacă rapid în online

Comercianții din orice industrie vor putea să își dezvolte rapid un magazin online complet echipat pe platforma ContentSpeed și integrarea soluției online de procesare și încasare a plăților online dezvoltată de Netopia Payments. În acest sens, cei doi parteneri anunță implementarea unui sistem automatizat, astfel încât comercianților li se va genera contractul de procesare cu Netopia Payments direct din platforma ContentSpeed.


Doina Vîlceanu | Digitalizarea unei afaceri și crearea unui business online

O componentă importantă a unui business online este fidelizarea clienților, un proces care începe odată cu prima interacțiune a unui potențial client cu platforma afacerii. Pentru a dobândi loialitatea, un punct cheie este respectarea clienților și satisfacerea lor cunoscând bine piața de desfacere și cerințele ei.

Un nou marketplace cu peste jumătate de milion de produse disponibile. Platforma a fost dezvoltată de ContentSpeed

În mai puțin de jumătate de an, marketplace-ul Soline.ro dezvoltat pe platforma ContentSpeed, a devenit noua destinație preferată de români. Oferta considerabilă de produse îi ajută pe aceștia să ia cele mai bune decizii și să se bazeze pe cele mai eficiente soluții în proiectele lor Home & Deco.


ContentSpeed sprijină firmele din România în cadrul programului de digitalizare PNRR

ContentSpeed a implementat până în prezent peste 30 de proiecte tehnice realizate prin fonduri de finanțare. Liderul pieței de e-Commerce din România vine în ajutorul firmelor cu soluții reale de transformare digitală - realizare de magazine online, integrări software de tip CRM sau ERP, aplicații de mobil dedicate eCommerce sau Marketplace-uri, dar și cu servicii de consultanță oferite de firmele partenere, asigurând astfel sprijin complet pentru obținerea fondurilor.

ZF IT Generation. Radu Vîlceanu, CEO şi fondator ContentSpeed: Discuţiile cu Asseco/Payten au început de acum doi ani.

După primele cred chiar trei luni de pandemie ne-am dat seama că această schimbare de percepţie în modul cum funcţionează consumatorul va fi de durată şi atunci am reluat discuţiile. Am fost gând la gând aş putea spune“, a dezvăluit în cadrul emisiunii ZF IT Generation Radu Vîlceanu, CEO şi fondator ContentSpeed.

ContentSpeed – review detaliat (parere obiectivă): analiză, performanță și funcționalități

Dacă aveți de ales între o soluție online de tipul celei oferite de ContentSpeed (software vândut ca serviciu, SaaS) și o platformă de tip Open Source, avantajul platformei SaaS este că actualizările și îmbunătățirile sunt externalizate către un furnizor care se ocupă, în special, doar cu asta.

bursa.ro: Retailul online românesc are foarte mult de recuperat

"Retailul online românesc are foarte mult de recuperat. În continuare suntem antepenultima ţară din punct de vedere al gradului de digitalizare, conform raportului DESI. Din acest motiv, anticipăm o scăderea a creşterii. Sigur nu vom mai avea creşterile retailului online din anii anteriori, când depăşeam 20-30%. Însă datorită decalajului mare faţă de ţările mai avansate, este totuşi posibil să menţinem o creştere de două cifre." - a declarat Doina Vîlceanu, Marketing Director ContentSpeed, intr-un interviu pentru bursa.ro


revistabiz.ro: Cifra de afaceri ContentSpeed în 2020, în creștere cu 54% față de anul anterior

ContentSpeed raportează o creștere de 54% față de 2019, cu o cifră de afaceri de aproape 1,5 milioane de euro, din care peste 200.000 euro sunt venituri în avans generate de abonamentele preplătite. Totodată, estimează pentru 2021 o creștere cu 20% a pieței e-commerce (în 2020, creșterea a fost de aproximativ 30%). În cazul activității companiei, ContentSpeed țintește o cifră de afaceri de 1,7 – 1,8 milioane euro.


Allaboutjobs.ro - Pandemia a transformat încadrarea platformei de eCommerce la infrastructură critică

În perioada de izolare, comerţul electronic la nivel global a fost accelerat cu aproximativ 4-6 ani, iar România a urmat acelaşi trend. „Am lansat site-uri pentru cofetării, băcănii, restaurante etc. Am văzut creşteri spectaculoase şi de aproximativ 1.700% la farmacii online, şi creşteri medii de peste 500% pentru magazinele generaliste.'' - a declarat Doina Vilceanu, Chief Marketing Officer la ContentSpeed.


wall-street.ro: Trendurile care vor domina piața de e-commerce

Pentru că tranziția către online a devenit o necesitate în anul 2020, companiile înțelegând cât de important este acest canal de vânzare, furnizorii de soluții software pentru e-commerce precum ContentSpeed au fost impulsionați să accelereze lansarea de noi produse.


Bm.ro - Doina Vilceanu: Cum pot sa imi fac un magazin online

Investiţia într-un magazin online se amortizează în maximum 1 an, dar în cazul companiilor mici timpul poate fi de doar câteva luni. Costul unui magazin variază, la fel ca timpul de implementare, în funcţie de dimensiunea businessului.


Radu Vilceanu at GoTechWorld 2020: Radical Digital Transformation

2020 has become the beginning of a new era in digitalization. Big companies have shifted their focus toward e Commerce. ContentSpeed raised to the occasion with a new Enterprise Class Solution: "Digital Factory" - a full stack digitalization pack - has at its core The eCommerce Connector that enables integration of all other software used by the company: ERP, WMS, CRM with new sales channels: B2C Retail, B2B Portal, Alegra Mobile Store and the soon to come Marketplace Solution.


Doina Vîlceanu la ZF.live: Investitia in magazine online

INVESTITI IN ROMANIA! Aflati aspectele importante ce trebuie luate in considerare de catre producatorii romani cand investesc in magazine online. Care sunt tendintele din eCommerce din acest an si cum pot firmele sa-si asigure o pozitie bune pe piata in crestere a comertului online? Cum poți găsi o piață de desfacere mai mare prin intermediul comerțului online? O discuție la ZF.live cu Doina Vilceanu, Chief Marketing Officer, ContentSpeed.


forbes.ro: Cum se adaptează companiile de distribuție B2B la noua realitate digitală

Evoluția comerțului online, accelerată de evenimentele din 2020, a dus la schimbări majore și în piața de B2B. De exemplu, mai bine de două treimi din comenzile primite de Elan-Trio, companie de distribuție FMCG, au fost plasate online, cu un vârf de 97% în județul Covasna. Evenimentul a fost organizat online, sub forma unei campanii cu reduceri la precomenzi pentru clienți B2B.


startupcafe.ro: Creștere de peste 200% în comerțul online de Black Friday. Cele mai căutate produse

ContentSpeed, platformă locală de eCommerce, prezintă bilanțul pentru Black Friday 2020, perioada 13 - 15 noiembrie, pentru top 100 magazine online care folosesc serviciile companiei. Față de 2019, primele 100 de magazine din platforma ContentSpeed au generat creștere de 234% a valorii comenzilor. În weekendul 13 – 15 noiembrie au fost înregistrate cu 154% mai multe comenzi decât cu o săptămână în urmă, iar valoarea acestora a fost cu 136% mai mare.


iLikeIT, Stirile ProTV: Black Friday si cele mai cautate produse

Cum sa beneficiezi la maxim de reducerile oferite de comercianti de Black Friday – urmariti cateva sugestii oferite de Doina Vilceanu, Chief Marketing Officer ContentSpeed, in cadrul emisiunii iLikeIT. Pe parcursul emisiunii, Doina Vilceanu prezinta domeniile de interes pentru cumparaturi online profitabile din acest an.


iLikeIT, Stirile ProTV: Reglementari pentru comercianti de Black Friday

Doina Vilceanu a oferit informatii utile pentru comercianti, precum cele legate de numarul limitat de produse pentru Black Friday. Pentru consumatori, au fost prezentate cateva sugestii pentru cumparaturi eficiente in ziua marilor reduceri din an.


ZF.live: Tendinte in comertul online - Doina Vilceanu

Tendintele ultimilor ani sunt clar in favoarea comertului online. Iar magazinele care doresc sa depaseasca perioada de criza se orienteaza catre eCommerce. Doina Vilceanu - Chief Marketing Officer la ContentSpeed - prezinta motivele pentru care firmele de comert au nevoie de o transformare digitala ultra-rapida, precum si metode de succes pentru magazinele online.


iLikeIT, Stirile ProTV: eCommerce si drepturile cumparatorilor

Cum sa faci cumparaturi online inteligente in perioada de reduceri de Black Friday - cateva sfaturi oferite de Doina Vilceanu in cadrul emisiunii iLikeIT. Pe parcursul emisiunii, Doina Vilceanu le aminteste cumparatorilor drepturile pe care le au in cadrul comertului online. Totodata, ea le ofera sugestii firmelor de eCommerce pentru a-si pastra clientii fideli si a mentine increderea consumatorilor la cote inalte.


STARTUP Cafe: Vanzarile magazinelor online in timp de criza

Doina Vilceanu, Chief Marketing Office la ContentSpeed a vorbit la STARTUP Cafe pe tema provocarilor in comertul online din 2020. 'Vanzarile din prima parte a anului 2020, in dependenta de verticala din care faceau parte fie au cazut, fie au explodat. In majoritatea niselor s-a observat o crestere spectaculoasă. Daca le-am putea lua pe fiecare in parte am vedea cresteri intre 50% si 1700%, depinde cat de norocos a fost fiecare in alegerea nisei' a mentionat Doina Vilceanu 


Business Leaders: Tendinte si provocari in eCommerce

Iunie 2020. Interviul a fost acordat de Doina Vilceanu, Chief Marketing Office la ContentSpeed pe tema provocarilor in comertul online din 2020. Printre subiectele abordate au fost: modul cum a modificat pandemia comertul online; greselile frecvente din comertul online; tehnicile de promovare in eCommerce cu cele mai bune rezultate. 


revistabiz.ro: Ghid de supraviețuire pentru afacerile din România după pandemia provocată de COVID-19

Lecția cheie pentru companii este să mențină canalele de comunicare deschise, să vină cu mesaje optimiste, să pună clientul și nevoile acestuia în centrul întregii strategii de comunicare pe timp de criză și să ia toate măsurile necesare pentru a se pregăti cu reluarea activității la capacitate maximă, odată ce criză a trecut.


revistaprogresiv.ro: Cum demarezi vânzările online pentru a trece mai ușor prin criză

Canalul online de vânzare a devenit, într-un timp foarte scurt, pariul sigur al retailerilor FMCG, în contextul izolării la domiciliu a populației României - măsură impusă de autorități în timpul pandemieide COVID-19. Cum se pot orienta jucătorii din piață cât mai rapid către e-commerce și cu ce costuri?

zf.ro: Am vazut cresteri de vanzari si de 500% pentru magazine online

În perioada de izolare, comerţul electronic la nivel global a fost accelerat cu aproximativ 4-6 ani, iar România a urmat acelaşi trend. „Am lansat site-uri pentru cofetării, băcănii, restaurante etc. Am văzut creşteri spectaculoase şi de aproximativ 1.700% la farmacii online, şi creşteri medii de peste 500% pentru magazinele generaliste.'' - a declarat Doina Vilceanu, Chief Marketing Officer la ContentSpeed.


Unica.ro - Doina Vilceanu: Este momentul sa vinzi online

Dacă pandemia te-a prins doar cu un magazin fizic și cu un site pe care încă mai ai secțiuni cu „lorem ipsum“, e timpul să-ți adaptezi businessul. Specialistul în e-commerce îți explică tot ce ai de făcut.


ZIPHOUSE: Solutii IT pentru comertul online

Doina Vilceanu a prezentat un webinar pentru ZIPHOUSE, pentru a veni in sprijinul celor care doresc sa-si deschida un magazin online. Ea a prezentat oportunitatile deosebite din 2020 pentru eCommerce, tipurile de platforme eCommerce, precum si sfaturi pentru cum sa alegi platforma potrivita pentru afacerea ta.
Vizionati acest webinar pe aceasta PAGINA


ZF IT Generation: Platforma ContentSpeed este evaluata de actionari la 2,8 - 4 mil euro

ContentSpeed a inregistrat in 2019 afaceri de un milion de dolari, in crestere cu 34% fata de anul precedent, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Doina Vilceanu, chief marketing officer (CMO) si actionar al companiei. „2019 a fost un an promitator, am avut o crestere de 34% fata de 2018, deci cumva peste piata. Am ajuns la afaceri de un milion de dolari“, a declarat Doina Vilceanu 


Interviurile Jurnalul: Cum evolueaza businessul cu farmacii online

In acest interviu, Doina Vilceanu a raspuns intrebarilor legate de piata farmaciilor online: care este potentialul deschiderii unei astfel de farmacii, precum si avantajele pietei online. Au mai fost discutate: tipurile de medicamente se pot vinde online: suplimente, dermatocosmetice, parafarmaceutice, OTC si RX; cat din afacerea unei farmacii se poate transfera in online; reglementarile GDPR cu aplicabilitate la farmacii. 


CapitalPlay: Cum sa ai succes cu un startup cu magazin online

In emisiunea CapitalPlay, Doina Vilceanu a enumerat pasii prin care intreprinzatorii pot porni in afaceri cu un magazin online. Cum sa alegi nisa potrivita, ce criterii sa folosesti pentru alegerea platformei de eCommerce, metode pentru marketing de succes, modalitati de a reusi pe nise concurentiale - toate aceste indrumari au fost oferite de Doina Vilceanu in cadrul emisiunii 


GPeC: Platforma SaaS pentru magazine online

GPeC 2019. Care sunt avantajele alegerii unei platforme SaaS pentru magazinul tau online? Raspunsurile au fost date de Doina Vilceanu, Chief Marketing Office la ContentSpeed. Printre cele mai mari beneficii ale unei platforme SaaS romanesti sunt: sunt integrate cu furnizorii locali de curierat sau plati online; timpul de lansare al magazinului este scurt; scalabilitatea platformei; update-uri permanente ale functionalitatilor de marketing, securitate. 


GPeC: Problemele de UX ale magazinelor online romanesti

Problema principală a magazinelor online românești este că nu își cunosc utilizatorii. Atunci când îți lansezi un magazin online dar nu știi cui vinzi, nu ai un buyer persona, nu ai scopul magazinului bine definit, vei face niște greșeli de UX fatale pentru business. Într-un fel trebuie să te adresezi persoanelor fizice și întru cu totul alt fel te vei adresa persoanelor juridice. Pentru acestea din urmă este necesar să ai pus la punct un sistem de fidelizare, o campanie de email marketing coerentă, altfel spus, trebuie să îți adaptezi stilul de comunicare în funcție de audiență. Mai multe detalii in discutia cu Doina Vilceanu, Chief Marketing Officer ContentSpeed.


ZF.ro: Lansarea platformei B2B pentru firmele de distributie

„Noi lucrăm la soluţii B2B de zece ani, însă acum am lansat un produs standard de portal B2B pentru că în prezent companiile de distribuţie au nevoie mai mult decât oricând să-şi reducă costurile. Sunt companii de distribuţie care au sute de agenţi şi au nevoie de eficientizare în zona de vânzări iar un portal B2B le permite automatizarea pre­luării comenzilor“, a declarat pentru ZF, Radu Vîlceanu, fondator şi CEO al Con­tentSpeed.


Piatafinanciara.ro: Tendintele anului 2019 pentru retailerii online

Schimbările legislative la nivel european privind protecția consumatorului care au apărut în ultimii ani au influențat afacerile retailerilor online. Implementarea corespunzătoare a normelor GDPR nu va fi singurul factor care va influența ecommerce-ul românesc, este de părere Doina Vîlceanu, atrăgând atenția și asupra digitalizărilor, automatizărilor, a cerințelor tot mai ridicate ale clienților în a relația lor cu magazinele online B2C și B2B. Influența noilor tehnologii este evidentă, tot mai multe companii, nu doar din retailul electronic, adoptând servicii și unelte care folosesc Artificial Intelligence (AI), Machine Learning (ML) și Robotic Process Automation (RPA).

Afacerea care poate aduce mii de euro tinerilor abia ieșiți din facultate

Afacerea care poate aduce mii de euro tinerilor abia ieșiți din facultate

„Pentru tinerii abia ieșiți din facultate și fără prea mulți bani în buzunar de investit, o afacere online ar putea fi soluția perfectă. Aceștia fac parte din generația de «nativi digitali», deci conceptele și instrumentele vehiculate în acest mediu ar trebui să le fie cunoscute sau foarte ușor de înțeles și aplicat“, declară Doina Vîlceanu
Radu Vîlceanu: Prea puţine companii s-au informat şi pregătit corespunzător pentru GDPR

Radu Vîlceanu: Prea puţine companii s-au informat şi pregătit corespunzător pentru GDPR

Recomandăm tuturor magazinelor online să ia în serios GDPR şi să facă toate demersurile necesare de a se conforma. Clienţii care folosesc platforma ContentSpeed au primit deja toate funcţionalităţile tehnice pentru a se conforma. Varianta în care aleg să implementeze legislaţia în cadrul companiei este la liberă lor alegere şi pe proprie răspundere. Misiunea noastră a fost să le dăm instrumentele necesare pentru conformare.
CU CE SE CONFRUNTĂ ANGAJATORII DIN PIAȚA DE E-COMMERCE?

CU CE SE CONFRUNTĂ ANGAJATORII DIN PIAȚA DE E-COMMERCE?

Deficitul de candidați despre care se tot vorbește în piața muncii s-a extins și către companiile care activează în e-commerce. Și cu toate că evoluția comerțului online românesc se află pe o pantă ascendentă, angajatorii găsesc cu greu oameni cu experiența și abilitățile potrivite pentru pozițiile scoase la bătaie.

Pentru a afla mai multe despre ce întâmpină companiile din e-commerce-ul românesc atunci când vor să recruteze, am stat de vorbă cu Doina Vîlceanu, Business Development Manager în cadrul companiei locale specializate în dezvoltarea de soluții software pentru industria de comerț electronic, ContentSpeed.

Comerțul electronic, în creștere rapidă în România

Comerțul electronic, în creștere rapidă în România

Românii cumpără tot mai multe produse prin intermediul magazinelor on-line. Nișele cu o creștere semnificativă sunt cele reprezentate de piesele auto, haine, dispozitive electronice, dar și jucării, cărți sau flori. Dinamizarea comerțului electronic este influențată și de reducerea semnificativă a prețurilor platformelor on-line.
 Din 25 mai intră în vigoare legea UE privind protejarea datelor personale. Firmele riscă amenzi uriașe

Din 25 mai intră în vigoare legea UE privind protejarea datelor personale. Firmele riscă amenzi uriașe

De vineri, firmele care nu au grijă de datele personale ale angajaților și clienților riscă amenzi uriașe, de până la 4 la sută a din cifra de afaceri. Multe companii nu sunt încă pregătite să aplice noile reguli, extrem de stricte, de altfel. Iar patronii magazinelor online se tem că vânzările vor intra în declin.
Impactul GDPR în e-commerce, Video la Profit LIVE cu Radu Vîlceanu, CEO & Founder ContentSpeed

Impactul GDPR în e-commerce, Video la Profit LIVE cu Radu Vîlceanu, CEO & Founder ContentSpeed

Radu Vîlceanu a abordat subiectul 'Impactul GDPR în e-Commerce' pentru cei care au un magazin online sau colectează date cu caracter personal și sunt preocupați de intrarea în vigoare a noilor reglementări impuse de #GDPR. Dacă vrei să ai un magazin online în conformitate cu noua legislație GDPR, află care sunt avantajele platformei de #eCommerce #ContentSpeed.
Click aici pentru materialul video
Cat Costa Un Magazin Online?

Cat Costa Un Magazin Online?

Care sunt principalele tipuri de costuri pe care trebuie sa le iei in calcul la lansarea unui magazin online?


Roundup Ecompedia: Platforme e-Commerce - 5 Raspunsuri de la 3 Experti (IV)

Roundup Ecompedia: Platforme e-Commerce - 5 Raspunsuri de la 3 Experti (IV)

Descopera ce raspunsuri au dat expertii in cadrul seriei Roundup ECOMpedia, la intrebarile:

    1. Care este cel mai important element pe care trebuie sa il luam in considerare atunci cand vrem sa alegem o platforma e-commerce?
    2. Pentru business-urile mici cu mai putin de 500 de produse si buget mic ce platforma este cea mai potrivita?
    3. Cat de usoara este implementarea unor functionalitati noi in platform SaaS/Open Source/Custom?
    Cum sa incepi o afacere online cu Doina Vilceanu la emisiunea Vorbeste Lumea de la ProTV

    Cum sa incepi o afacere online cu Doina Vilceanu la emisiunea Vorbeste Lumea de la ProTV

    Acum oricine care vrea să înceapa o afacere online are resursele necesare să deschidă rapid și ușor un magazinonline. Află din materialul video cum să începi o afacere online și care sunt primii pași pentru deschiderea magazinului online.
    Sfaturi si recomandari de la noua generatie de antreprenori: E ieftin sa vinzi online

    Sfaturi si recomandari de la noua generatie de antreprenori: E ieftin sa vinzi online

    Radu Vilceanu, CEO & Founder ContentSpeed, liderul soluțiilor e-Commerce în România, a vorbit la evenimentul "Noua generație de antreprenori! #22" despre “Trenduri și oportunități în ecommerce”. Dacă nu ai fost în sală sau vrei să-ți reamintești ce s-a discutat, citește aici cele mai importante lecții, sfaturi și recomandări împărtășite de speakeri.
    Romania incearca din greu sa tina pasul cu UE la capitolul e-commerce. Paradoxul pietei: Romanilor le place sa caute online, dar sa cumpere offline

    Romania incearca din greu sa tina pasul cu UE la capitolul e-commerce. Paradoxul pietei: Romanilor le place sa caute online, dar sa cumpere offline

    Febra cumparaturilor a cuprins din nou Romania, la inceput de primavara, si pentru ca timpul nu ne mai permite sa strabatem magazinele, online-ul este cea mai la indemana solutie.
    Patru motive pentru care brandurile au nevoie și de magazin online

    Patru motive pentru care brandurile au nevoie și de magazin online

    "Tot mai mulți cumpărători folosesc minimum două canale pentru a-și finaliza achiziția. În funcție de cât de bine satisfaci cererea și le oferi clienților o experiență completă, te vei diferenția ca fiind un brand puternic. Scopul este să creezi o legătură între toate canalele de vânzare fizice și virtuale, astfel încât clientul tău să beneficieze de aceleași informații. În termeni “tehnici”, vorbim despre vânzare de tip OmniChannel."

    Profesioniștii în eCommerce și proprietarii de magazine online au luat parte la 2 zile de conținut premium la TeCOMM

    Profesioniștii în eCommerce și proprietarii de magazine online au luat parte la 2 zile de conținut premium la TeCOMM

    "Pe 7 și 8 martie a avut loc evenimentul de referință TeCOMM eCommerce Conference&Expo unde peste 350 de proprietari ai magazinelor online și specialiști în e-commerce și-au dat întâlnire pentru a lua parte la 2 zile de eveniment, 18 ore de conținut premium în 5 săli de conferință."

    „Forbes România“ trage linia anului 2017 în industria de comunicare.

    „Forbes România“ trage linia anului 2017 în industria de comunicare.

    "Ne-am dedicat creșterii echipei de Suport Tehnic pentru a putea ajuta cât mai mulți clienți cu răspunsuri promte și sfaturi pertinente pentru creșterea magazinelor online."

    Ce urmează în era comerţului online? O discuţie cu DOINA VÎLCEANU

    Ce urmează în era comerţului online? O discuţie cu DOINA VÎLCEANU

    ZFLive: Ce urmează în era comerţului online? O discuţie cu DOINA VÎLCEANU, business development manager la ContentSpeed, platformă de ecommerce care colaborează cu peste 600 de magazine online
    Click aici pentru materialul video
    Doina Vilceanu la BiziLive Tv

    Doina Vilceanu la BiziLive Tv

    O discutie LIVE cu Doina Vilceanu despre:
    - Cum a inceput povestea ContentSpeed?
    - Serviciile Magazin Online la Cheie.
    - Care sunt cele mai întâlnite greșeli în eCommerce?
    - Conceptul de Blackfriday si Campaniile de discount-uri.
    - Comportamentul consumatorilor de pe piața eCommerce din România.
    Doina va oferi cateva reomandari celor care doresc sa incepa o afacere On-Line si celor care au deja o astfel de afacere si vor sa o optimizeze.
    3-Doina Vîlceanu este CMO & BDM la Content
    Click aici pentru materialul video
    O afacere de succes a cuprins si piata din Iasi. A schimbat din temelii comertul online

    O afacere de succes a cuprins si piata din Iasi. A schimbat din temelii comertul online

    ContentSpeed, o afacere pornita de familia Vilceanu, si care a prins in toata tara. O afacere care a explodat in mediul online cand nimeni nu se astepta la asa ceva. 
    Cum arata comertul online cand vorbim de marketplace si zona enterprise

    Cum arata comertul online cand vorbim de marketplace si zona enterprise

    Doina Vilceanu, marketing si business development manager ContentSpeed,
    a vorbit, la Adevarul Live despre provocarile in comertul online, cand extinzi
    afacerea dincolo de un mic magazin online. Exista  deja concepte ca marketplace
    si multistore in Romania, iar ea ne clarifica dilemele din punctul de vedere al
    omului din industrie.

    Potentialul de crestere pe piata locala de retail online inca e enorm. Doar 5% din comertul traditional e activ si online

    Potentialul de crestere pe piata locala de retail online inca e enorm. Doar 5% din comertul traditional e activ si online

    In prezent, doar 5% din comertul modern activeaza
    si in mediul online, ceea ce inseamna ca inca mai e
    mult loc de crestere pe segmentul IT care furnizeaza
    solutii de comert electronic – de la platforma si pana
    la servicii de publicitate online.

    Magazinul care iti închiriaza magazinul. Interviu Doina Vîlceanu, manager ContentSpeed, la Profit LIVE

    Magazinul care iti închiriaza magazinul. Interviu Doina Vîlceanu, manager ContentSpeed, la Profit LIVE

    Doina Vîlceanu explica la Profit Live ca noutatea cu care vine pe piata
    este Magazinul Online de Închiriat, adica posibilitatea de a lua cu „chirie”
    o platforma online, in functie de nevoile specifice ale business-ului.

    Trenduri in eCommerce: SaaS vs. Custom, nisa FMCG vs. MarketPlace . Interviu Wall-Street 360 Doina Vilceanu, CMO ContentSpeed

    Trenduri in eCommerce: SaaS vs. Custom, nisa FMCG vs. MarketPlace . Interviu Wall-Street 360 Doina Vilceanu, CMO ContentSpeed

    Am pornit o tendinta de anul trecut - ne dorim calitate, nu cantitate.
    Pentru varianta Premium si Enterprise preferam sa luam doar proiecte cu
    adevarat provocatoare pe care nimeni altcineva nu le-ar putea rezolva in
    piata.

    Unii clienti vin cu 7 pagini de specificatii tehnice. Intram in adolescenta comertului electronic. Interviu Doina Vilceanu, ContentSpeed

    Unii clienti vin cu 7 pagini de specificatii tehnice. Intram in adolescenta comertului electronic. Interviu Doina Vilceanu, ContentSpeed

    Exista loc de crestere si deschidere de noi magazine online, dar cei care
    intra in acest domeniu trebuie sa isi faca foarte bine temele inainte de a
    porni la drum.
    Ca sa va hotarati pe ce nisa sa lansati un magazin online, verificati
    cautarile de produse in Google AdWords.
    Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Regula Pareto – 80% / 20% - se aplică aproape în orice. 80% din venituri vin de la 20% din clienți

    Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Regula Pareto – 80% / 20% - se aplică aproape în orice. 80% din venituri vin de la 20% din clienți

    Capital - 3/16/2016

    Ecommerce este un domeniu “viu” in continua schimbare – daca te opresti din a invata – va aparea cineva de 20 de ani care stie mult mai multe decat tine.

    Doina Vîlceanu (Contentspeed): De cele mai multe ori achiziția în magazinele fashion este una impulsivă

    Doina Vîlceanu (Contentspeed): De cele mai multe ori achiziția în magazinele fashion este una impulsivă

    Gpec - 2-Feb-16
    Clientul fashion este putin diferit de cel clasic de e-commerce. De cele mai multe ori achizitia fashion este una de impuls. In 2015, peste 50% din achizitiile fashion au fost facute de pe dispozitivele mobile.

    Retailerii de pe ContentSpeed: vânzări de 4,5 mil. euro de Black Friday, cu 46% mai mari decât anul trecut

    Retailerii de pe ContentSpeed: vânzări de 4,5 mil. euro de Black Friday, cu 46% mai mari decât anul trecut

    Profit - 11/24/2015
    Magazinele online gazduite de platforma ContentSpeed, au inregistrat vanzari de 4,5 milioane euro in campania de Black Friday, in creștere cu 46% fata de anul trecut.
    ContentSpeed lanseaza o platforma prin care orice startup isi poate deschide magazin online

    ContentSpeed lanseaza o platforma prin care orice startup isi poate deschide magazin online

    Startup Cafe - 5-Nov-15
    ContentSpeed ofera solutii pentru toate nivelurile de dezvoltare ale afacerii in comertul electronic. Se poate incepe cu solutia StartUp standard, iar apoi, in functie de gradul crestere al afacerii online se poate opta pentru solutiile Premium sau Enterprise.
    La Adevărul Live despre comerţul online în România şi pregătiri de Black Friday

    La Adevărul Live despre comerţul online în România şi pregătiri de Black Friday

    Adevarul - 10-Aug-15
    Radu Vilceanu, fondatorul ContentSpeed, a venit la Adevarul Live pentru a discuta despre noile trenduri, despre ce mai poate avea succes in acest eCommerce, dar si despre ce mai cumpara romanii.

    Cum sa iti faci un magazin online rapid si fara batai de cap

    Cum sa iti faci un magazin online rapid si fara batai de cap

    Conversion Academy - 7-Aug-15
    Ciprian Soleriu: “Am avut acces la noul meu magazin online ultra-rapid, in 2-3 minute. Totul s-a desfasurat simplu: m-am inscris si am primit datele de acces pe email (vezi video)”
    Povestea din spatele unei afaceri care a făcut bani din nevoia de eCommerce

    Povestea din spatele unei afaceri care a făcut bani din nevoia de eCommerce

    Forbes - 23-Jul-15
    Cand vrei sa vinzi international, inseamna ca ai nevoie de un magazin online in mai multe limbi, cu mai multe valute, plus integrarea metodelor de plata si a serviciilor de curierat extern. Un astfel de business nu poate exista fara o platformă flexibila și scalabila
    Retailul online de fashion a depăşit 100 de milioane de euro anul trecut

    Retailul online de fashion a depăşit 100 de milioane de euro anul trecut

    ZF - 16-Jul-15
    Valoarea comenzilor online pen¬tru articolele de imbracaminte, in¬calta¬min¬te si alte produse de „lifestyle“ a ajuns anul trecut la circa 100 de mi¬lioa¬ne de euro, retailul de moda castigand rapid teren in comertul electronic local.
    Totul despre magazinul online. Mituri si tendinte

    Totul despre magazinul online. Mituri si tendinte

    Business 24 - 7-Jul-15
    In 2015 nu mai este un secret ca dispozitivele mobile si internetul sunt elemente de baza ale eCommerce-ului. Daca te gandesti sa deschizi un magazin online, de la site incepe totul.
    Fa primii pasi in ecommerce – interviu Radu Vilceanu, CEO ContentSpeed

    Fa primii pasi in ecommerce – interviu Radu Vilceanu, CEO ContentSpeed

    Conversion Academy - 15-Jun-15
    Conform GPeC, piata de ecommerce din Romania a depasit valoarea de 1 miliard EUR in 2014, iar tendinta este in continua crestere. Radu Vilceanu vorbeste despre primii pasi atunci cand vrei sa incepi un magazin online, unde si cat trebuie sa investesti si cum sa alegi solutia potrivita pentru magazinul tau online.
    In ce domenii merita sa-ti faci magazin online?

    In ce domenii merita sa-ti faci magazin online?

    Startup Cafe - 19-May-15
    In ce domenii merita deschis un magazin online, care este investitia minima, ce pericole exista si cum e mai bine sa te promovezi poti citi in interviul realizat cu Radu Vilceanu, directorul agentiei de e-commerce ContentSpeed.
    Video ZF Live. Radu Vîlceanu, ContentSpeed: ”Pentru brandurile mari, oportunitatea imediată pentru vânzări online e de milioane de euro”

    Video ZF Live. Radu Vîlceanu, ContentSpeed: ”Pentru brandurile mari, oportunitatea imediată pentru vânzări online e de milioane de euro”

    ZF - 18-Feb-15
    Comertul online a devenit o necesitate pentru retailerii traditionali, iar pentru cele mai mari branduri potentialul imediat e de vanzari de milioane de euro cu amortizarea investitiei in doi ani, insa trecerea pe online vine cu o serie de probleme, a declarat la ZF Live Radu Vilceanu, fondator si CEO al ContentSpeed.
    Doina Vilceanu (ContentSpeed): Evolutia pietei de e-commerce din Romania in ultimii ani este extraordinara

    Doina Vilceanu (ContentSpeed): Evolutia pietei de e-commerce din Romania in ultimii ani este extraordinara

    Gpec - 20-Jan-15
    Doina Vilceanu (Chief Marketing Officer ContentSpeed) vorbeste despre piata de e-commerce din Romania, despre rebranduirea ContentSpeed in agentie full-service de e-commerce si despre Black Friday 2014.
    Radu Vilceanu, ContentSpeed: De la sfatul parintesc la

    Radu Vilceanu, ContentSpeed: De la sfatul parintesc la "ceva profitabil"

    Business 24 - 4-Dec-14
    "Misiunea mea in business a fost si ramane cresterea comertului electronic", spune Radu Vilceanu.
    Black Friday, ContentSpeed: 35% dintre comenzi au provenit din Bucuresti

    Black Friday, ContentSpeed: 35% dintre comenzi au provenit din Bucuresti

    Wall Street - 26-Nov-14
    Prima etapa a Black Friday 2014 s-a incheiat si ContentSpeed, agentie de eCommerce full service, a analizat preferintele romanilor pentru marele eveniment al reducerilor. IT&C-ul a atras 70% din vanzarile totale.
    Un business de familie pornit în urmă cu mai bine de zece ani vrea să treacă pragul de un milion de euro

    Un business de familie pornit în urmă cu mai bine de zece ani vrea să treacă pragul de un milion de euro

    Business Magazin     - 26-Sep-14
    "Inca exista potential foarte mare pe piata de e-commerce din Romania si toti jucatorii din domeniu trebuie sa lucreze in acelasi spirit pentru a creste increderea oamenilor in aceasta industrie."
    Despre comerţ online la Adevărul Live: Radu Vîlceanu, ContentSpeed: Oamenii cumpără şi maşini, dacă le dai ocazia

    Despre comerţ online la Adevărul Live: Radu Vîlceanu, ContentSpeed: Oamenii cumpără şi maşini, dacă le dai ocazia

    Adevarul     - 30-Jan-14
    Radu Vilceanu ofera solutii pentru comert electronic magazinelor online. La Adevarul Live am discutat despre cum a fost 2013, ce va fi în 2014 si ce sanse mai are cineva sa-si deschida un magazin online de succes in Romania.
    INTERVIU Cum se vede Black Friday pentru Radu Vîlceanu, omul care creează magazine online

    INTERVIU Cum se vede Black Friday pentru Radu Vîlceanu, omul care creează magazine online

    Adevarul     - 19-Nov-13
    "Magazinele online de fashion au profit bun si investesc pentru a profita de val. Eu o vad ca pe urmatoarea mare schimbare în eCommerce. Incet-incet se vor cumpara mai multe haine de pe Internet decat din mall-uri."
    Ce trebuie sa stii daca vrei sa lansezi un magazin online de fashion

    Ce trebuie sa stii daca vrei sa lansezi un magazin online de fashion

    Startup Cafe - 17-Sep-15
    In prezent, un magazin online de fashion reuseste sa ajunga la vanzari similare cu cele ale unui magazin dintr-un mall, drept urmare, interesul este tot mai crescut pentru acest gen de afaceri, explica Doina Vilceanu. De cati bani ai nevoie si care sunt cele mai importante lucruri de care trebuie sa tii cont daca vrei sa lansezi un retailer online pe zona de fashion.
    Compania de e-shopping Content Speed vrea 300 clienti noi pentru 2008

    Compania de e-shopping Content Speed vrea 300 clienti noi pentru 2008

    Daily Business - 2-Aug-08
    Produsul, lansat in 2007, este unul dedicat exclusiv comertului electronic, care permite utilizatorilor dezvoltarea unui magazin online. ContentSpeed a initiat un upgrade pentru produs, oferind mai multe optiuni de cautare in lsite, configurarea filtrelor pentru produse si a modalitatilor de plata intr-un timp mai scurt.
    Cat de dezvoltata este piata de solutii IT si online pentru firmele mici

    Cat de dezvoltata este piata de solutii IT si online pentru firmele mici

    Startups - 7-Aug-11
    Obiectivul ContentSpeed este de a-si dubla cota de piata. Compania este pe piata din 1999, iar din 2003 a realizat primele magazine online pe platforma proprie. Acum doi ani, firma a lansat platforma inchiriabila, de anul trecut concentrandu-se pe distributie si introducerea de campanii in retelele sociale.
    Radu Vilceanu ne va vorbi despre “Sincronizarea online si livrarea on-time” la GPeC 2013

    Radu Vilceanu ne va vorbi despre “Sincronizarea online si livrarea on-time” la GPeC 2013

    Gpec - 11-Jan-13
    Platforma de comert electronic ContentSpeed este implementata pentru peste 350 de magazine online si 20 de aplicatii ecommerce business-to-business. In 2012 platformele ContentSpeed au receptionat comenzi de peste 37 milioane euro, in domenii precum fashion, IT&C, auto, electro, FMCG, carti si ebooks.
    GPEC2013 Conf 14 - Cum sa iti cresti vanzarile prin Drop Shipping - Radu Vilceanu, ContentSpeed

    GPEC2013 Conf 14 - Cum sa iti cresti vanzarile prin Drop Shipping - Radu Vilceanu, ContentSpeed

    Gpec - 6-Feb-13
    Radu Vilceanu @Gpec - Cum sa iti cresti vanzarile prin Drop Shipping – Trebuie doar sa alegeti produsele pe care doriti sa le vindeti!
    GPeC 2013: Radu Vilceanu - Sincronizarea online si livrarea on-time

    GPeC 2013: Radu Vilceanu - Sincronizarea online si livrarea on-time

    Gpec - 15-Mar-13
    Radu Vilceanu (Founder & CEO ContentSpeed): Sincronizarea online si livrarea on-time.  Sincronizarea stocurilor si a preturilor cu furnizorii in timp real, achizitionarea de marfa printr-un singur portal de distributie, posibilitatea de a livra prin Drop Shipping inseamna timp si costuri mai mici pentru livrarea produselor catre consumatorii final.
    Cine nu ar trebui sa lipseasca de la Black Friday

    Cine nu ar trebui sa lipseasca de la Black Friday

    Manafu - 13-Nov-13
    Radu Vilceanu de la ContentSpeed a avut o prezentare interesanta despre Black Friday. Utilizand date preluate din randul magazinelor dezvoltate pe platforma sa, a aratat audientei ce domenii se potrivesc cu aceasta “sarbatoare” si care sunt asteptarile de crestere a vanzarilor cu aceasta ocazie.
    Radu Vîlceanu – “Foarte multe eșecuri te aduc în formă dacă ești perseverent.”

    Radu Vîlceanu – “Foarte multe eșecuri te aduc în formă dacă ești perseverent.”

    Portal HR - 21-Nov-13
    In calitate de antreprenor trebuie sa intuiesti incotro se va duce piata ca sa te asezi acolo si sa ai oportunitate din perspectiva asta, sa vezi, sa intrevezi incotro te indrepti si sa ai un plan al tau. Acesta este unul dintre principalele beneficii, cel putin senzatia ca iti controlezi propriul destin.
    Radu Vilceanu - Vanzarea de servicii in Romania - Lead generation (2013.11.27, The HUB Bucharest)

    Radu Vilceanu - Vanzarea de servicii in Romania - Lead generation (2013.11.27, The HUB Bucharest)

    The Hub - 27-Nov-13
    Radu Vilceanu a sustinut prezentarea "Vanzarea de servicii in România. Lead generation online in zona serviciilor netranzactionale" in data de 27 noiembrie 2013 @ The HUB Bucharest.
    Doina Vilceanu: MiniFashion implica tot ce-mi place mai mult pe lume - copiii si marketingul online

    Doina Vilceanu: MiniFashion implica tot ce-mi place mai mult pe lume - copiii si marketingul online

    Business 24 - 26-Jul-14
    "Multe startup-uri dispar la fel de repede cum s-au lansat. A existat un bum in 2012-2013. Insa piata a inceput sa se sedimenteze si rezista doar cei cu un business model sanatos."
    De ce trebuie ținut cont când vrei să îți migrezi afacerea în online

    De ce trebuie ținut cont când vrei să îți migrezi afacerea în online

    Cristian China Birta - 24-Sep-14
    "Magazinul online este, de multe ori, o afacere noua pentru multe companii si e indicat sa se inceapa cu un plan de afacere pe cel putin un an. Acesta ajuta mult in raportul cu managementul, furnizorii si cu echipa de proiect."
    Scurt ghid (şi studiu de caz) despre cum poţi obţine o finanţare de la stat

    Scurt ghid (şi studiu de caz) despre cum poţi obţine o finanţare de la stat

    Cristian China Birta - 28-Jan-15
    Cum sa obtii finantare de la stat. Povestea lui NeaKaisa
    Studiu Content Speed: trendurile verii în eCommerce

    Studiu Content Speed: trendurile verii în eCommerce

    Start-Up - 9-Feb-15
    In eCommerce exista un alt fenomen care altereaza conversiile, si anume webrooming-ul finalizat prin showrooming. Fiind vorba de tinute speciale, peste 60% din consumatorii romani prefera sa se documenteze online (webrooming), dar aleg sa cumpere produsul dintr-un magazin clasic
    Cum se va face comerţ în viitor

    Cum se va face comerţ în viitor

    Digi24 - 30-Jun-15
    Radu Vilceanu si Tudor Rus au discutat in emisiunea Recrutat in Cluj despre cum vad ei viitorul comertului sub cele doua forme: online şi offline. Acestia au facut referire si la tipul de experienta pe care un magazin online ar trebui sa o ofere cumparatorilor, dar si la bugetul pe care proprietarii de astfel de afaceri ar trebui sa îl aloce construirii unui brand.
    Comertul online, tot mai profitabil

    Comertul online, tot mai profitabil

    TVR Cluj    23-Sep-15
    Mai mult de un sfert din comertul cu electronice din Romania s-a mutat in online. Acesta este urmat de comertul cu articole vestimentare. Cifrele confirma - Comertul online, tot mai profitabil!
    Content Speed a lansat platforma StartUp

    Content Speed a lansat platforma StartUp

    Business Cover - 5-Nov-15
    Acest produs este dezvoltat pe baza experientei noastre de peste un deceniu in ecommerce-ul românesc. Am fost la fiecare pas alaturi de clientii nostri, fie ei startup-uri sau retaileri traditionali cu vechime. Multi dintre ei au devenit lideri de piata in diverse domenii.
    Sfaturi pentru un antreprenoriat de succes

    Sfaturi pentru un antreprenoriat de succes

    Antreprenori Responsabili - 23-Oct-15
    Multi oameni doresc sa se lanseze in antreprenoriat. Principala provocare de business segmentul eCommerce este resursa umana - „este tot mai greu de gasit programatori in Romania, resursa umana ce devine tot mai costisitoare”. (Doina Vilceanu)
    ContentSpeed a incheiat un parteneriat cu Profihairshop

    ContentSpeed a incheiat un parteneriat cu Profihairshop

    Business Cover - 11-Oct-15
    ContentSpeed, agentie de eCommerce full service, anunta cel mai nou parteneriat pe zona de cosmetice online din Romania: Profihairshop. Un brand care s-a impus pe nisa lui, avand, in prezent, 22 de magazine si acoperind inclusiv gama de cosmetice profesionale pentru saloane.
    Cum poate deschide oricine un magazin online. ContentSpeed lansează platforma care te ajută

    Cum poate deschide oricine un magazin online. ContentSpeed lansează platforma care te ajută

    PlayTech    5 - Nov-15
    Pachetul StartUp este adresat tuturor celor care se afla la inceput de drum in ecommerce, inclusiv companii cu vechime, dar care doresc sa lanseze primul magazin online!

    style


    Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.

    Nu sunt de acord