Pagina de cos perfecta la ContentSpeed
03 noiembrie 2017 in Blog ContentSpeed - Sfaturi si stiri din eCommercePentru ca rata medie de conversie a magazinelor online in Romania este de 1%, ContentSpeed lucreaza in mod constant la imbunatatirea fluxului de cumparare al clientilor tai, pentru ca si o crestere de 0.1% a ratei de conversie, va insemna enorm pentru incasarile oricarui magazin. Ne-am dorit sa cream o experienta de cumparare mai buna pentru ca sa poti realiza conversii mai usor, avand ca scop final cresterea numarului incasarilor magazinului tau online.
Rata gernerala de abandon a cosului de cumparaturi este de 69,71%, conform unui studiu realizat de Baymard Institute. Acest lucru este tradus prin faptul ca doar 1 din 4 vizitatori care au adaugat produse in cos va finaliza comanda. Noua structura a cosului de cumparaturi de la ContentSpeed te ajuta sa recuperezi mai simplu si mai eficient cumparaturile abandonate.
Pentru ca suntem la curent cu noile trenduri si cele mai recente studii si recomandari despre imbunatatirea comertului online, am creat o pagina de check-out mai simpla si mai intuitiva, pentru ca numarul conversiilor tale sa creasca simtitor.
Ce aducem in plus paginii de check-out?
Pe langa toate functionalitatile de care clientii nostri beneficiau prin vechea pagina dedicata cosurilor, specialistii nostri au lucrat la imbunatatirea urmatoarelor aspecte:
Acum poti avea pagina de cos simplificata, intr-un singur pas sau in doi, alegerea iti apartine. Recomandarea noastra este sa folosesti Check-out-ul din doua pagini pentru a nu incarca vizual experienta de cumparare a clientului tau;
Pagina de Cos in doi pasi are un pas intermediar in care se colecteaza mailul, inainte ca utilizatatorului sa ii fie afisata toata pagina pe care urmeaza sa o completeze pentru finalizarea Check-out-ului. Statisticile arata sa rata de completare a adresei de e-mail in acest pas intermediar este cu 30% mai mare, fata de rata completarii acestuia intr-o pagina de finalizare a comenzii obisnuita.
Cu ce te ajuta preluarea mailului? Prin folosirea modulului de cosuri abandonate, impreuna cu aceasta noua functionalitate ContentSpeed, rata recuperarii cosurilor, prin trimiterea unui mail de reamintire, creste cu 50%. Stiai ca 69% din vanzarile unui magazin online se pierd prin cosurile abandonate? Recuperarea a 30% din aceste vanzari poate creste profitul cu pana la 64%;
Poti activa login cu pagina de Facebook sau Google direct in cos pentru simplificarea procesului de autentificare al cumparatorilor tai. Daca le vei reduce timpul de completare al datelor, vei obtine mai multe conturi inregistrate in magazin, ceea ce duce la mai multe informatii pe care tu le ai despre clientii tai. Poti poti folosi aceste date pentru a-ti creste conversiile si implicit profitul;
In cazul in care, clientul tau bifeaza casuta de persoana juridica si isi completeaza CUI-ul, restul datelor sunt automat completate de catre platforma, simplificand procesul de autentificare pentru cumparator;
Poti alege ca headerul si footer-ul in cos sa arate diferit, simplificat, fata de restul site-ului astfel incat cumparatorul sa nu mai fie distras si sa finalizeze mai precis comanda. Rata parasirii paginii de finalizare a comenzii, pentru ca ceva din headerul site-ului tau a atras atentia si a atras vizitatorul in alta pagina a site-ului, este de 20%. In termenii de specialitate acest tip de cos se numeste "Enclosed Check Out".
Care sunt avantajele imbunatatirilor?
Fluxul catre achizitie devine mai clar si simplu de urmat, devenind astfel mai probabil ca utilizatorii sa urmeze pasii spre finalizarea comenzii, fara batai de cap;
Se va capta Email-ul clientului, astfel incat, chiar daca acesta nu trimite comanda, posibilitatea de a lua legatura cu el prin strategii pentru cosuri abandonate este mai mare.
In urma acestor imbunatatiri ne asteptam la o rata conversie crescuta, clientilor tai fiindu-le mai usor sa parcurga traseul catre achizitia finala. Suntem nerabdatori sa masuram, alaturi de clientii ContentSpeed, rezultatele acestei imbunatatiri. Succesul nostru depinde in totalitate de al vostru. Toate functionalitatile si imbunatatirle aduse platformei de eCommerce au ca scop sa te ajute sa vinzi mai mult.
Spor la conversii!