Ce inseamna un cos abandonat?
Un utilizator navigheaza pe site-ul tau, gaseste produsele dorite, le adauga in cos dar din diferite motive nu finalizeaza actiunea de cumparare. Astfel pentru comerciant inseamna vanzari ratate, adica pierderi, iar pentru cumparator, inseamna o nevoie neimplinita.
Un magazin online pierde in medie 69% din vanzari din cosurile abandonate. Studiile arata ca recuperarea a 30% din aceste vanzari poate duce la o crestere cu 64% a profitului.
Ce face acest modul?
Cu ajutorul modulului Cosuri abandonate poti vizualiza lista utilizatorilor care au cosuri abandonate, cat si produsele acestora. Mai mult decat atat, poti exporta produsele aferente cosurilor abandonate intr-un fisier.
Cosul de cumparaturi al clientului se poate vizualiza in Clienti/Comenzi > Cosuri abandonate > Vizualizare > Export CSV.
Cu ce ma ajuta acest modul?
Stiind utilizatorii care au abandonat cosul de cumparaturi poti trimite un e-mail clientului in legatura cu situatia cosului sau. Prin intermediul acestei metode poti sa-i oferi clientului diferite facilitati, precum reduceri, transport gratuit, etc., incercand astfel sa-l determini sa revina si sa achizitioneze produsele din cos.
Daca te intereseaza cum poti creste vanzarile prin recuperarea cosurilor abandonate citeste articolul:
Cum sa iti cresti vanzarile cu peste 30% prin recuperarea cosurilor abandonate!