Te invit pe 21 Aprilie la TeCOMM Bucuresti (Athenee Palace Hilton), evenimentul de eCommerce care iti va arata cele mai noi tool-uri si tactici eficiente de promovare, strategii de orientare catre client si loializarea acestuia pentru business-ul tau online.
La TeCOMM Bucuresti, sunt asteptati peste 250 de retaileri online
oameni de afaceri care detin magazine online sau isi doresc un start-up pe acest domeniu
specialisti de marketing implicati in activitatea de online a business-urilor
specialisti/consultanti in ecommerce, design/usability, promovare online si SEO
furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare si de curierat
agentii de web development
companii de IT
Peste 20 de speakeri profesionisti din agentii si magazine online din UK, Olanda, Polonia, Danemarca si Romania
Speakerii acestei editii vor vorbi despre situatia curenta a pietei, despre provocari, rezultate si solutii eficiente, vor prezenta modele de succes, proiecte in care au fost implicati, vor explica ce tooluri si date au folosit si de ce au tinut cont pentru a construi business-uri online care au atins succesul.
Speakeri de top care vor fi prezenti la TeCOMM
Karol Karpinski - Client Partner Central Eastern Europe for Global Marketing Solutions @Facebook
Facebook reprezinta principalul canal de achizitie de noi clienti pentru magazinele online, astfel Karol va vorbi despre provocarile si oportunitatile unui magazin online folosind Facebook in a atrage clienti si va aduce in discutie cifre: reach, optiuni de targeting si masuratori, avand date specifice despre Europa Centrala si de Est.
Pasionat de eCommerce, cu o experienta de peste 9 ani in online marketing, Karol este specializat in Mobile, Search Engine Marketing, Email Marketing si Affiliate Programs.
Karol este Client Partner for Global Marketing Solutions@Facebook, unde focusul sau principal este comunicarea si pastrarea relatiilor cu marketerii celor mai mari branduri din Europa Centrala si de Est. Karol foloseste trendurile si insight-urile de la Facebook pentru a-si ajuta clientii in implementarea de noi tool-uri si produse.
Show Me the (PPC) Money. The Top Mistakes eCommerce Merchants Make with Google AdWords������
"text-align: left;"> In workshopul sustinut de David, acesta va pune accent pe:No Money - cum sa te asiguri ca esti platit pentru click-uri prin crearea de conversie si de urmarire a veniturilor in mod corect Wasting Money - cum sa nu mai cumperi click-urile venite in urma unei campanii de targetare, keywords si match types More Money - cum sa faci mai multe vanzari si mai multi bani, cu bugete nelimitate si livrare accelerata
David este Director@Rothwell Media Ltd si autorul best-seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce", colaborator "AdWords for Dummies" de Howie Jacobson si "Ultimate Guide to Google AdWords" de Perry Marshall.
David are o experianta de peste 10 ani in Adwords si din 2005 el este responsabil de campanii la nivel mondial cu bugete de advertising de 38 milioane$.
Take your customer analytics to the next level
Sesiunea oferita de Steen se va baza pe cazuri practice si si o serie de date operationale. Workshopul te va ghida in lumea datelor si va identifica 7 dintre intrebarile cheie din zonele de interes. Nu va fi vorba despre web metrics, ci despre adevaratele insight-uri despre clienti, despre concurenta, performante de marketing si impactul asupra business-ului, ceea ce te va ajuta sa iti imbunatatesti strategia de marketing online, dar si relatia cu utilizatorii si business-ul in general.
Steen Rasmussen (Danemarca) este unul dintre cei mai buni analisti in digital marketing din Europa recunoscut ca "World���s Best Analytics Practitioner���2014, 2015 nominalizat de Digital Analytics Association si inclus in Top 250 traineri activi din cadrul programului Google Partners Academy la nivel global.
In acelasi timp este si Senior partner si Co-Fondator @IIH Nordic, una dintre cele mai mari agentii specializate pe digital si analytics din Europa de Nord (���Best Danish Analytics House��� 2013, 2014,2015).
In prezentarea sa, Chris va oferi sfaturi tangibile, va oferi studii de caz, exemple de site-uri de ecommerce care pun clientul pe primul loc, care au pus in practica strategii exceptionale care le-au ajutat afacerea si brandul.
Ce vei invata:
De ce experienta pe care o are clientul este atat de importanta, care sunt asteptarile clientilor si ce transforma o experienta obisnuita intr-una extraordinara
Pasi simpli de urmat pentru imbunatatirea UX pe website-ul tau
Evaluare continua si imbunatatire pentru website
Exemple clare despre cine procedeaza corect- ce fac bine si de ce functionaza ceea ce ei fac
Chris Jones (UK), User Experience Director si eCommerce specialists@Blueleaf ��� una dintre cele mai premiate agentii de digital si ecommerce din UK.
Chris cunoaste foarte bine toate aspectele ce tin de User Experience, precum arhitectura informatiei, prototipuri de raspuns, design pentru interfata cu clientii si inclusiv copywriting. Acesta lucreaza cu branduri din ecommerce de renume international carora le planifica, le pune in aplicare si le imbunatateste strategia de comert digital: Laura Ashley, Next, BBC, Fat Face, Tate si Red Bull.
Cookie-urile, precum si datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul sa poata functiona in conditii optime. Pentru a va oferi o experienta cat mai buna, foloseste cookies ca sa tina minte faptul ca v-ati inregistrat pe site, sa colecteze statistici anonime, sa va poata oferi functii avansate, precum si sa va livreze continut personalizat de marketing.