Blog. Sfaturi si stiri din eCommerce

ContentSpeed iti ofera 25% discount pentru TeCOMM pe 21 Aprilie 2016

11 April 2016
Distribuie pe Share Facebook Share Twitter Share Linkedin
ContentSpeed iti ofera 25% discount pentru TeCOMM pe 21 Aprilie 2016
Te invit pe 21 Aprilie la TeCOMM Bucuresti (Athenee Palace Hilton), evenimentul de eCommerce care iti va arata cele mai noi tool-uri si tactici eficiente de promovare, strategii de orientare catre client si loializarea acestuia pentru business-ul tau online.
La TeCOMM Bucuresti, sunt asteptati peste 250 de retaileri online
  • oameni de afaceri care detin magazine online sau isi doresc un start-up pe acest domeniu
  • specialisti de marketing implicati in activitatea de online a business-urilor
  • specialisti/consultanti in ecommerce, design/usability, promovare online si SEO
  • furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare si de curierat
  • agentii de web development
  • companii de IT
Peste 20 de speakeri profesionisti din agentii si magazine online din UK, Olanda, Polonia, Danemarca si Romania
Speakerii acestei editii vor vorbi despre situatia curenta a pietei, despre provocari, rezultate si solutii eficiente, vor prezenta modele de succes, proiecte in care au fost implicati, vor explica ce tooluri si date au folosit si de ce au tinut cont pentru a construi business-uri online care au atins succesul.
Speakeri de top care vor fi prezenti la TeCOMM

Karol Karpinski - Client Partner Central Eastern Europe for Global Marketing Solutions @Facebook

Facebook reprezinta principalul canal de achizitie de noi clienti pentru magazinele online, astfel Karol va vorbi despre provocarile si oportunitatile unui magazin online folosind Facebook in a atrage clienti si va aduce in discutie cifre: reach, optiuni de targeting si masuratori, avand date specifice despre Europa Centrala si de Est. 

Pasionat de eCommerce, cu o experienta de peste 9 ani in online marketing, Karol este specializat in Mobile, Search Engine Marketing, Email Marketing si Affiliate Programs.

Karol este Client Partner for Global Marketing Solutions@Facebook, unde focusul sau principal este comunicarea si pastrarea relatiilor cu marketerii celor mai mari branduri din Europa Centrala si de Est. Karol foloseste trendurile si insight-urile de la Facebook pentru a-si ajuta clientii in implementarea de noi tool-uri si produse. 
Show Me the (PPC) Money. The Top Mistakes eCommerce Merchants Make with Google AdWords”

In workshopul sustinut de David, acesta va pune accent pe:
No Money - cum sa te asiguri ca esti platit pentru click-uri prin crearea de conversie si de urmarire a veniturilor in mod corect
Wasting Money - cum sa nu mai cumperi click-urile venite in urma unei campanii de targetare, keywords si match types
More Money - cum sa faci mai multe vanzari si mai multi bani, cu bugete nelimitate si livrare accelerata
David este Director@Rothwell Media Ltd si autorul best-seller-ului "The AdWords Bible for eCommerce", colaborator "AdWords for Dummies" de Howie Jacobson si "Ultimate Guide to Google AdWords" de Perry Marshall.

David are o experianta de peste 10 ani in Adwords si din 2005 el este responsabil de campanii la nivel mondial cu bugete de advertising de 38 milioane$.
Take your customer analytics to the next level 

Sesiunea oferita de Steen se va baza pe cazuri practice si si o serie de date operationale. Workshopul te va ghida in lumea datelor si va identifica 7 dintre intrebarile cheie din zonele de interes. Nu va fi vorba despre web metrics, ci despre adevaratele insight-uri despre clienti, despre concurenta, performante de marketing si impactul asupra business-ului, ceea ce te va ajuta sa iti imbunatatesti strategia de marketing online, dar si relatia cu utilizatorii si business-ul in general.
Steen Rasmussen (Danemarca) este unul dintre cei mai buni analisti in digital marketing din Europa recunoscut ca "World’s Best Analytics Practitioner” 2014, 2015 nominalizat de Digital Analytics Association si inclus in Top 250 traineri activi din cadrul programului Google Partners Academy la nivel global.

In acelasi timp este si Senior partner si Co-Fondator @IIH Nordic, una dintre cele mai mari agentii specializate pe digital si analytics din Europa de Nord (“Best Danish Analytics House” 2013, 2014,2015). 
How to make your ecommerce site world-class

In prezentarea sa, Chris  va oferi sfaturi tangibile, va oferi studii de caz, exemple de site-uri de ecommerce care pun clientul pe primul loc, care au pus in practica strategii exceptionale care le-au ajutat afacerea si brandul. 
Ce vei invata:
  • De ce experienta pe care o are clientul este atat de importanta, care sunt asteptarile clientilor si ce transforma o experienta obisnuita intr-una extraordinara
  • Pasi simpli de urmat pentru imbunatatirea UX pe website-ul tau
  • Evaluare continua si imbunatatire pentru website
  • Exemple clare despre cine procedeaza corect- ce fac bine si de ce functionaza ceea ce ei fac
Chris Jones (UK), User Experience Director si eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai premiate agentii de digital si ecommerce din UK.
 
Chris cunoaste foarte bine toate aspectele ce tin de User Experience, precum arhitectura informatiei, prototipuri de raspuns, design pentru interfata cu clientii si inclusiv copywriting. Acesta lucreaza cu branduri din ecommerce de renume international carora le planifica, le pune in aplicare si le imbunatateste strategia de comert digital: Laura Ashley, Next, BBC, Fat Face, Tate si Red Bull.
Learn how to easily get customer insights and push your conversion to the next level 
Lenneke ne va arata cum sa-ti optimizezi rata de conversie prin testari de usability si va oferi exemple si sfaturi despre cum sa obtii cu usurinta insight-uri despre clienti.
Ce vei invata:
  • De ce o promovare facuta ca la carte, SEO, social media si continutul nu vor duce la convertirea vizitatorilor
  • Cum sa-ti incepi testarea de usability prin propriile mijloace cu buget redus
  • Cum sa-ti imbunatatesti rata de conversie folosind insight-uri despre clienti
Lenneke van der Meijden este Online Conversion Specialist si eCommerce Manager@Euroflorist (Olanda).

Euroflorist este lider de piata pe Europa in servicii de livrare online de flori. Detine o retea de florari profesionisti in 12 tari europene cu birouri in Suedia, Olanda, Anglia, Germania si Franta. Euroflorist trimite mai mult de 1,8 milioane de buchete pe an, oriunde in lume
Dintre subiectele abordate
  • Make your customers feels unique (Debate despre provocari, strategii in ecommerce si ce tooluri au la dispozitie magazinele online)
  • Control your online business...because Hope is not a strategy (Debate despre cum decide utilizatorul/clientul/cumparatorul in functie de ce strategii avem in fiecare aspect al contactului cu el si cum ii putem influenta decizia)
  • Marketing Automation for eCommerce. Deliver the right message at the right time to the right person: Eugen Potlog (Manager@Conectoo)
  • Dezleaga Adwords Scripts. Pilot Automat: Activat!: Attila Birtha (Managing Partner@ProClick)
  • User behavior: How user metrics determine where you rank in Google: Mihai Vinatoru (Managing Partner&Head of SEO@DWF)
Folosind codul de cupon oferit de ContentSpeed, TeCCSpeed25, obtineti un discount preferential de 25% fata de pretul integral, adica 79 euro.

Inscrierile se fac pe http://bucharest.tecomm.ro/

LIBERO EVENTS, Partener ContentSpeed
Tel.: 004 0364 110 371 / Mobile: 004 0728 484 102 / laura@liberoevents.ro

Ne gasesti si pe

Share TwitterShare LinkedInShare Google Plus

Aboneaza-te la newsletter!

Interesat de e-commerce?

Ti-ai deschis magazin pe platforma noastra sau ai deja unul? Aboneaza-te!

Ramai conectat!
Afla sfaturi si stiri din ecommerce.

Resurse

Incearca gratuit platforma 14 zile.

Cream un magazin online complet functional intr-un minut.